סוף סוף הוא נחשף!!! זה הבעל החתיך והסודי של רן דנקר!

רן דנקר משתתף במהלך פרסומי שיושק בחודש הבא כאשר על פי ההערכות שכרו עבור עבודתו צפוי לעמוד על מאות אלפי שקלים – הוא יצטלם לסדרה של פרסומות שיופקו במסגרת הקמפיין של סלקום

סלקום הודיעה לאחרונה כי בחרה בשחקן והזמר רן דנקר להוביל את מהלכי הפרסום והשיווק שלה בכל אמצעי המדיה. הזמר הוא איש השנה במוזיקה וזוכה שיר השנה – כמה קיבל על הקמפיין? רן דנקר מככב בימים אלה כשופט ב"אקס פקטור לאירוויזיון" והוא אחד הכוכבים האהובים והמצליחים ביותר בישראל. רק לאחרונה הוא חזר לככב במדורי התרבות והבידור, כאשר לוהק כפרזנטור לחברת אופנה ועוד.

דנקר אמר על הבחירה בו כפרזנטור: "אני מוחמא ומתרגש מהבחירה של סלקום בי , ובטוח שזו "תחילתה של ידידות מופלאה". סלקום: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם דנקר. רן מוערך בזכות החדשנות והבולטות שהוא מביא לצד היותו אמין וכנה, ומכאן החיבור לסלקום ולערכיה. השילוב בין היותו פרפורמר בולט, ובה בעת נגיש וחביב על הציבור בישראל מבטא במדויק את ערכי המותג של חברת סלקום, אחת מחברות שירותי התקשורת והסלולר הגדולות בארץ".

אבל מי זה הבעל הסודי? הכירו אותו תכירו את הבמאי איתי וייזר. לזוג יש ילדים אבל לא של דנקר זה הגיע עם כל החבילה. תמונות שלהם מתנשקים בסוף הכתבה. כמו כן הוא הוציא את השירים המצליחים "בית משוגעים" ו"השמלה החדשה שלי", לוהק ל"אקס פקטור ישראל" כשופט וכעת קוטף את אחד הקמפיינים הנחשקים בתעשייה כאשר ייצג חברת תקשורת גדולה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן