"שיוריד 50 אחוז מהשכר" – ההופעה של משה פרץ בבאר יעקוב ביום העצמאות יעקב תבוטל?

מחאת הרשויות על מחירי האמנים והגבלת רף התשלום להופעה נמשכת וכעת עיריית באר יעקב ביקשה מהמזר משה פרץ לקצץ בשכר שלו אם הוא רוצה להופיע בחג הקרוב

לפני מספר חודשים סיכמה עיריית באר יעקב עם משה פרץ על הופעה ביום העצמאות בעלות של 180 אלף ש"ח, אבל עקב מחאת השכר העבירה מסר למנהליו של פרץ שאם הסכום לא יירד ל-120 אש"ח ההופעה תבוטל. ראש העירייה ניסים גוזלן אמר בנושא: "לאחר שנתיים של קורונה, ובעקבות העובדה שדחינו את חגיגות הפיכתנו לעיר, רצינו לסגור עם להקה ומשה פרץ ליום העצמאות הקרוב, אבל כשראינו את רמת המחירים המופרזת והלא הגיונית, החלטנו לשנות כיוון וסגרנו עם מוש בן ארי בעלות של כ-85 אלף שקלים".

עוד אמר: "פנינו למשה פרץ להוזיל את המחיר משמעותית, ואם לא נגיע להסדר – נשכור שירות של אמן בעלות של פחות מ-80 אלף שקל. לא יעלה על הדעת שזמרים גדולים ככל שיהיו ירוויחו מאות אלפי שקלים בערב. העירייה שלנו סיימה את שנת 2021 בעודף תקציבי של מעל ל-20 מיליון שקל ויכולה להרשות לעצמה לשלם לאמנים מהשורה הראשונה, ולא עושה את זה למען הסדר הטוב ולא עשתה את זה בארבע השנים האחרונות".

מעיריית באר יעקב נמסר: "עיריית באר יעקב בדקה היתכנות עם מספר אומנים להופיע אצלה בחגיגות יום העצמאות אך עד למועד זה לא סגרה עם שום אומן". משה פרץ טרם מסר תגובה למקרה. 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן