צפו! גיא לרר נתן לאשתו והילדות לאכול פסטה "טעמן" ולא "אסם" וזאת התגובה המפתיעה שלהם!

החרם של גיא לרר על אוסם צובר תאוצה – אשתו והילדות שלו טעמו פסטה יקרה של אסם מול פסטה פחות יקרה של מותג פחות גדול ונשאלו מה יותר טעים? הוא נתן לילדות שלו ולאשתו לבחור. צפו בסרטון

מחאת הפסטה התחילה בצינור של רשת 13 וכעת היא מתקדמת הלאה. איך? אשתו של גיא לרר והילדות שלו טעמו פסטה יקרה של אסם מול פסטה פחות יקרה של מותג פחות גדול ונשאלו מה יותר טעים? נראה כי לציבור הישראלי נמאס מעליית המחירים, כאשר העובדה שהממשלה אינה מסייעת לאזרחים ואף מטילה מסים חדשים מסייעת לאווירת הזעם. בנוסף למערכת עומרי חיון הגיע סרטון של משפחתו של לרר אוכלים פסטה אסם מול פסטה טעמן ולא מרגישים בהבדל, והתגובה שלהם בסרטון בסוף הכתבה.

פעילים חברתיים מקנאים בציבור החרדי והודיעו על מחאה חברתית חדשה, שתתמקד קודם כל בפסטה. זוכרים את מחאת הקוטג'? עליית המחירים הגבוהה לפני עשור הביאה למחאה שמנעה שנים ארוכות את ייקור מוצרי המזון, אך כעת נראה כי החברות המרוויחות הון עתק מהכסף שלנו שכחו את הלקח, והעלו מחירים ברמה גבוהה.

בעמוד של 'הצינור' כתב גיא לרר: "אולי נפסיק להיות אדישים? אולי נראה להם שהפעם זה לא ילך? רוצים לשבור את יוקר המחיה? רוצים להראות לחברות הגדולות שהן לא יכולות לחגוג על הראש שלנו כל הזמן, בלי שזה יביא אתו תגובה? הייתם מוכנים להפסיק לקנות כל פעם מוצר אחר שמחירו עולה בלי אבחנה? רוצים שנהיה כמו החרדים? שחוברים יחד כמו אגרוף ואף אחד לא משחק אתם או מתחזר עליהם? רוצים שזה יתחיל כאן ועכשיו? אז בואו נתחיל כאן ועכשיו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן