רון קופמן נגד קשת 12: "למה לאסי עזר אתם מאמינים אבל לאברם גרנט לא?"

הצביעות והאינטרסים של קשת 12 נחשפים כאשר בזמן שהאמינו לאסי עזר, הם לא מאמינים לאברם גרנט. ברשת לא נשארו בשקט לאור המקרה הזה ומבקשים איזון בין כל נחקר בתכנית

ברחבי הרשת לא נשארו בשקט לאור המקרה הזה ומבקשים איזון בין כל נחקר בתכנית של חיים אתגר כאשר הצביעות והאינטרסים של קשת 12 נחשפים כאשר בזמן שהאמינו לאסי עזר, הם לא מאמינים לאברם גרנט. עכשיו חבריו יוצאים לעזרתו.

פרשן הספורט יוני הללי אמר: "אני מכיר את אברם גרנט שנים ואני רוצה להגיד לך שאני מאוד מעריך את חיים אתגר, הוא גם פנה אליי כמה פעמים. אני לא מכיר את הסיפורים האלו אבל יש תמונות, יש קולות וצריך לבדוק. נכון שזה מטושטש ונכון שזה עם קולות מעוותים, אבל חיים אתגר הוא עיתונאי רציני מאוד והוא לא היה מפרסם תוכנית על אירוע תלוש מהמציאות.אם הייתי יודע כמובן שהייתי אומר לאברם מילה או שתיים, וגם אם 5 אחוזים נכונים זה לא נעים לי. אני מקווה בשביל גרנט שהדברים לא נכונים. ליוויתי אותו 8 שנים ואני אומר לך שהיו לנו שיחות יומיומיות ארוכות, לא זוכר תלונות וסיפורים שהגיעו אליי"

חברו רון קופמן הוסיף: "אני לא רוצה להתייחס לקטע של אברם אלא לתופעה, הרי ידעו בביצה, בבית הבושת של התקשורת, שהסרט על אברם כבר יצא ויש נשים מתלוננות. קשת ששידרה 'טובלת עם שרץ בידה' כי יש את הסיפור על אסי עזר שהוא כוכב ושחקן מאשים אותו בהטרדה מינית. אברם גם עבר בדיקת פוליגרף ויצא דובר אמת, כך גם חלק מהבנות שהופיעו בסרט. למה לא מקבלים את הגרסה של אברם ומקבלים את הגרסה של הבנות? ובקטע של אסי עזר אני לא רואה שום פעולה שנקטה קשת. אני לא מבין את ניגוד העניינים הזה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן