מצמרר: הבן של מנחה "הזמר במסכה" הלך לעולמו והוא רק בן 5 חודשים

אחרי שבנו מת בגיל 5 חודשים ממחלת הסרטן, כוכב הטלויזיה מצפה לילד נוסף, כך עולה מתמונות פפראצי של מסיבה לחשיפת מין התינוק – אגב שימו לב: מדובר בבן שני.

הקומיקאי ניק קאנון, המוכר בזכות היותו מנחה "הזמר במסכה" לשעבר והאקס של מריה קארי, מצפה לילד נוסף. זה קורה אחרי שבנו מת בגיל 5 חודשים ממחלת הסרטן. כעת כוכב הטלויזיה מצפה לילד נוסף, כך עולה מתמונות פפראצי של מסיבה לחשיפת מין התינוק.

רק לאחרונה ניק קנון פרסם הודעת התנצלות רשמית על הערות אנטישמיות שהשמיע לאחרונה בפודקאסט שלו, הערות אשר עלו לו בשיתוף הפעולה עם חברת ויאקום-CBS, בה שימש כמפיק ומגיש. קאנון, שמנחה בימים אלה את הריאליטי האמריקאי המצליח "הזמר במסכה", העלה פרק חדש לפודקאסט שלו, "Cannon's Class", בו אירח את פרופסור גריף.

יש לציין, שהוא ידוע לשמצה בשל דעותיו האנטישמיות וההומופוביות, ובעבר אף טען כי היהודים הפיצו רוע בעולם. בפרק החדש, קאנון הביע את תמיכתו בגריפין, וטען כי הוא לא יכול להיות אנטישמי משום שהשחורים הם הגזע השמי האמיתי. בנוסף, קאנון אמר כי גריפין דיבר אמת בזמנו, וחזר על סטראוטיפים ותיקים לפיהן העם היהודי שולט בבנקים וברוב העושר בעולם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן