"עומר יכנס לכלא ל-6 שנים" – עומר אדם מסתבך עם החוק והכל בגלל אבא שלו

בית המשפט הרשיע את יניב אדם, אבא של עומר אדם, בביצוע עבירות מס, זאת על פי הודאתו של אדם, במסגרת הסדר טיעון. במסגרת ההסדר עם אדם הוסכם כי הוא יודה בעבירות של מסירת דוח וידיעות לא נכונות ללא הצדק סביר – מה גובה הקנס?

הצדדים עתרו לעונש מוסכם של שישה חודשי עבודות שירות וקנס של מאה אלף ש"ח זאת לאחר הסדרת חוב המס מול רשות המיסים כאשר טיעונים לעונש וגזר דין יישמעו במועד אחר מאוחר יותר בשנה הנוכחית. אז בזמן שכולם רוצים לדעת מי עומד מאחורי עומר אדם, התשובה פשוטה: יניב אדם, אביו של הזמר שכל צעד שלו מטריף את המדינה, הוא המוח שניצב בראשו של תאגיד משגשג, שמגלגל לפי הפרסומים עשרות מיליוני שקלים בשנה.

הבעיה: לאחרונה הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות מס לכאורה במיליוני שקלים ופרקליטיו של יניב אדם, עורכי הדין מיכל רוזן עוזר, משה מזרחי ואלדד נח, מסרו: "לאחר שנים ארוכות הוסכם כי ניתן לייחס ליניב אדם מעשה רשלנות מיסויי ברף הנמוך ביותר".

עוד נמסר: "הסכמתו של אדם להסכם מבטאת לקיחת אחריות על אירוע מלפני 14 שנים ורצונו לשים את האירוע מאחוריו". כך או כך, במסגרת הכנות להופעות חנוכה, עידן חביב ועומר אדם, מהזמרים המצליחים ביותר בישראל, משתפים פעולה בביצוע מחודש ללהיט של חביב: "שלמים". נראה כי לבן הצרות הללו לא ממש מפריעות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן