הלם בעולם הספורט! שחקן הכדורגל מ"מכבי תל אביב" יצא מהארון – לא תאמינו מי זה!!!

לפני מספר ימים פורסם כי כוכב מניו, כריסטיאנו רונאלדו, נוהג לטוס מספר פעמים בשבוע לצפון אפריקה, כדי להיפגש הקיקבוקסר באדר חארי, כשעל פי התקשורת במדינה בין השניים מתקיימים יחסים אינטימיים.

"הסאן" הבריטי פרסם ציטוטים של הפורטוגלי שהגיעו לאחר ה-0:8 הענק על מאלמו שבמהלכו כבש רביעייה, ומקשר אותם לדיווחים על הנטיות המיניות של רונאלדו. "לא הצגתי יכולת גבוהה בתקופה האחרונה", אמר. "זה קשור לכל מיני בעיות אישיות שעוברות עליי בתקופה האחרונה. אני מעדיף לשמור אותן לעצמי. בכל מקרה, אני במקום אחר עכשיו".

באותה השנה, נהג רונאלדו לטוס באופן קבוע למרוקו כדי לבקר את חברו הטוב, המתאגרף המרוקאי-הולנדי באדר הארי. השמועות אודות מערכת היחסים של השניים התפשטו כמו אש בשדה קוצים ועד מהרה הרשת הוצפה בתמונות של השניים, בהן הם נראים כמו חברים. כלומר, בהנחה שלפיתת מפשעות היא פרקטיקה נהוגה בין חברים טובים.

שמועות על נטיותיו המיניות של כוכב ריאל מדריד נפוצו בימים האחרונים בצרפת והשחקן הגיב: "אני מעדיף לשמור את הבעיות שלי לעצמי. אני נמצא במקום אחר עכשיו". רונאלדו ניפץ לא מעט שיאים כשפירק את השבדים. הוא הפך לשחקן הראשון שכבש 11 פעמים בשלב הבתים של ליגת האלופות והרשית את שערו ה-73 ב-69 הופעות בלבד במפעל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן