אחרי סיום הצילומים – הכוכבים של "חם, לוהט, רותח" נפרדו או עוד יחד???

חם, לוהט, רותח! הגיעה לסיומה וכעת נודע כי שני כוכבים נפרדו בסיום הצילומים זאת למרות התמונות הדביקות שהם הציגו לראווה בתקופה האחרונה – מה קרה שם?

שני הכוכבים נפרדו בתום הצילומים של חם לוהט רותח. מדובר בהארי ובו אשר נפרדו מספר חודשים אחרי סיום הצילומים זאת למרות התמונות הדביקות שהם הציגו לראווה בתקופה האחרונה. חם, לוהט, רותח! הגיעה לסיומה ועכשיו האכזבה של המעריצים גדולה מאד.

למה? מאחר והארי התגלה כבחור רגיש ואכפתי, גם אם לא מבריק במיוחד. הוא הסמיק בשיחות הבנים על חיבתו לבו והוקסם לחלוטין מהמחוות הקטנות שלה כמו "האופן בו היא מוציאה לשון כשהיא צוחקת" – דברים שבדרך כלל עוברים מתחת לרדאר של משתתפי התוכנית. אגב, גם כשהארי היה חרמן ובו התעקשה לא להפר את הכללים של לאנה, הוא כיבד את בקשתה, לא ניסה לפתות אותה במניפולציות, ופשוט הלך לאונן במקלחת.

ומה לגבי בו? בפרקים הראשונים היא לא קיבלה יותר מדי זמן מסך, אבל בזמן שאנחנו הצופים היינו עסוקים במשולש אחר, קשר צמוד נרקם בינה לבין הארי – שבאותו זמן ראה בה חברה אפלטונית בלבד. לאורך העונה, כשנשאלה השאלה האם הכימיה בין השניים היא בעצם כימיה רומנטית בתחפושת, בו קיבלה את הפוקוס שלה. וכן גם ניית'ן ובת זוגתו לתוכנית נפרדו

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן