שמעתם??? שודד תקף את נטלי דדון במדריד וגנב לה את כל הכסף והדרכון הישראלי

במהלך חופשה פרטית במדריד הדוגמנית נטלי דדון נשדדה בבית קפה. היא סיפרה: "שעתיים של גהנום. להניח את התיק לידך כשאת אוכלת ואז קולטת שהלך התיק, הלך הכסף והדרכון. סעמק".

נטלי דדון נשדדה במדריד בירת ספרד. זה קרה כאשר היא שהתה בחופשה פרטית במדריד בבית קפה. היא סיפרה: "שעתיים של גהנום. להניח את התיק לידך כשאת אוכלת ואז קולטת שהלך התיק, הלך הכסף והדרכון. סעמק". לאחר מכן היא ניסתה ששוטר יעזור לה אבל זה לא צלח ממש.

הדוגמנית, אשת עסקים והמשפיענית מעמידה בראש הפעילות העסקית שלה קהילת נשים חזקה ומעצימה ולהעלות לשיח הציבורי נושאים לקידום שוויון בין המינים. בשנה האחרונה השיקה את המותג MyQ.

לאחרונה היא אמרה: "השנה אני מציבה לעצמי יעד – שהעסקים שלי יפעלו לבד בזמן שאני כובשת את הבמות ומחבקת כמה שיותר נשים בדרך, או מוצאת את שעת הפסקת העבודה ומתמסרת לריף, הבן שלי. אמשיך כמובן להיות בפרונט, כי כרגע אני בנקודה שבה אני עובדת 24/7, וברור שיש לזה מחיר. יש רגעים שבהם אני שואלת את עצמי — למה לא בחרתי בעבודה של 9:00 עד 17:00 שאפשר להניח בה את העט בסוף היום? אבל אני יזמית בנשמה, זו המהות שלי. הראש כל הזמן עובד, וחושב, ועם המחשבות על העסקים שלי אני קמה בבוקר והולכת לישון בלילה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן