הכתבה שהפקת "הישרדות" לא רוצה שתקראו: אלה השורדים שהגיעו לשלישית הגמר!!

שירה פרבר זומנה לאירוע של גקי אזולאי אבל בחרה שלא להגיע – עכשיו היא חושפת את הסיבה והיא מעניינת במיוחד לאור העובדה שעל האי לא נרשמו חיכוכים בין השתיים

בתקופה האחרונה שירה פרבר השורדת יותר ויותר מתרגלת לנוכחות של התקשורת בחיים שלה ועכשיו היא נשאלה מדוע לא הגיעה לאירוע בר מצווה שערכה ג׳קי אזולאי: "הכי הייתי מגיעה לאירוע, היא הזמינה אותי בפרטי, אבל הנחיתי טקס 20 שנה לתיאטרון קרוב ולא יכולתי להגיע לצערי״.

על ההצלחה שלה בתכנית אמרה: ״לא האמנתי שאגיע כה רחוק, לגמרי לא, הפתעתי את עצמי״. עוד אמרה: "אני בקשר ממש עם כולם יש לנו קבוצת וואטסאפ, אנחנו בקשר. במשחק הזה שמים אחרון את מי שרוצים לסמן, אז שמו אותי אחרונה והייתי בעונש ולא בא לי טוב הרעש באוזניים. במצב רגיל הייתי אומרת יאללה, נשתה, אבל בעקבות מה שקרה, לא יכולתי לשתות ולעשות קריוקי, אז לא בא לי כלום ולא בא לי אותם. ולא רציתי לראות אותם ולבלות איתם, לכו תמותו".

לסיכום ציינה: "אני אף פעם לא השפלתי אף אחד, לא כיניתי בשמות גנאי, לא אמרתי שמן, רזה, טיפש, סתום, ויש כאלה שהשפילו על בסיס קבוע. לא הגיע לי 'מתנשאת', זו בעיה של מי שיש לו רגשי נחיתות ולגברת אזולאי היו סיבות טובות, אבל זה לא אומר שאני טיפוס מתנשא. אם מייקל לואיס חושב שאני מתנשאת למרות שאמר שלא כתב שאני מתנשאת ויכול להיות שכתב, אז מבחינתי אני כבר בגיל שאני מי שאני, אז שיבדקו את המונח ו-ב', זה בסדר, זה שלכם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן