אסי עזר בהלם! יהודה נהרי משחרר פצצה מטלטלת שמתפוצצת לאסי בפנים!!!

יהודה נהרי המשיך הלאה – השחקן נצפה בסט צילומים לסדרה חדשה בה הוא משחק. יחד עם עו"ד עוזי משולם והבמאי רני סער – האם אסי עזר יודע שהמתלונן עליו הצטלם לסדרה?

התפקיד החדש של יהודה נהרי: השחקן שעלה לכותרות בשבוע האחרון יצטלם בקרוב לסדרה החדשה של כאן 11 "50 ימים של מצור". הסדרה עוסקת בפרשת הרב עוזי משולם וילדי תימן החטופים ונהרי נבחר (לפני הפרשה) לגלם את עורך דינו של משולם.

האם ככה עושים הטעייה תודעתית לציבור, בכדי לשמור על האינטרסים של קשת?  ליהוקי הדוקו-דרמה על סיפורו של עוזי משולם הגיעו לסיומם, עם ליהוקו של יואב לוי לתפקיד של משולם עצמו. עוד לפני כן נודע כי יהודה נהרי יגלם את רמי צוברי, עורך הדין של משולם. בנוסף, מירב שירום ("פאודה", בלאקספייס") תגלם את אשתו.

הסדרה מעלה לתודעה הציבורית את האירועים שקרו ביהוד ב-1994 ואת פרשת חטיפת יהודי תימן מהפרספקטיבה באותו זמן וכיום – עשרות שנים לאחר מכן. היא מציפה שאלות לא פשוטות כמו האם יכול להיות שהמדינה היא זו שבכלל יזמה את הפיצוץ מול הרב עוזי משולם במתכוון כדי לבצע 'חיסול ממוקד' באיש היחיד שיכול להעלות את הפרשה הכואבת על סדר היום הציבורי? וגם האם משולם היה מנהיג כת מטורף או רודף צדק ששילם על האמת שלו בבריאותו ולבסוף בחייו?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן