"ישלח לכלא ל-9 שנים" – בן זיני מסתבך בגדול עם החוק והפעם הוא ישלם

הורה לילדה בת 12 שבן זיני הבריז מבת המצווה שלה תבע את הזמר וזכה לפיצוי של 22 אלף שקלים: "עברנו תקופה מאוד מאוד קשה איתה. קודם כל, היא הייתה אז בת 12, היום היא קצת יותר בוגרת ומבינה".

בן זיני ממשיך להסתבך אחרי שהורה לילדה בת 12 תבע אותו. למה ? מאחר והוא הבריז מבת המצווה של ילדתו. הוא תבע את הזמר וזכה לפיצוי של 22 אלף שקלים: "היה לה מאוד קשה שמה שהיא רצתה וחלמה וביקשה לא יקרה. מדובר באירוע בת מצווה מרגש הנחגג פעם בחייה של ילדה, ועל כן נדרשת תקופה של הכנה נפשית לקראתו. התובעים העידו כי בתקופה שקדמה לאירוע, התאמנו בני המשפחה על השירים והריקודים הצפויים להיות מושמעים באירוע. הילדה העידה כי חוותה סדרת חוויות לא נעימות בבית הספר, כאשר בתחילה הודיעה כי זיני יופיע בחגיגת בת המצווה שלה – וזמן קצר לאחר מכן הבינו חבריה לכיתה כי המופע לא יתקיים".

השופט כתב: "נתתי דעתי לכך שהפרת ההסכם מצד הנתבעים נעשתה ללא הצדקה משפטית, מתוך בחירה ומשיקולים כלכליים ואישיים, ולא מחמת חוסר ברירה. לא מצאתי לתת משקל לטענות שהעלה זיני בעדותו, שלפיהן יצר קשר עם התובע וניסה לקדם פתרונות לפשרה". השופט גם מצא לנכון לבקר את זיני עצמו שלא התייצב לשני דיוני קדם המשפט ו"אף איחר לדיון ההוכחות איחור ניכר ולא התייצב אלא לאחר שבית המשפט הביע את מורת רוחו. במידת מה מהווה הדבר עבור התובעים, ועבור הילדה במיוחד, שחזור שלילי של חווית ביטול המופע ותחושת הזלזול הנלווית לכך".

מטעמו של בן זיני נמסר: "חברת ההפקה אשר ייצגה את בן זיני באותה התקופה ניהלה את כל העניין בשנתיים האחרונות מאחר ולבן אין שום הסכם התקשרות עם משפחתה של הילדה החוגגת. כאמור, בן זיני מכבד את החלטות בית המשפט ומתנצל על עוגמת הנפש שנגמרה שלא בשליטתו (כיוון שהיה בתוך בית 'האח' באותה התקופה)".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן