עמליה דואק מחדשות 12 מדממת בשיא ההריון: "אני חושבת שזה הפלה"

הכתבת לענייני כלכלה עמליה דואק חושפת בפוסט שעברה דימום במהלך ההיריון ואת החשיבות למודעות לכך: "מיד חשבתי על התרחיש הכי קיצוני. שזהו זה. אני עוברת הפלה".

בפוסט חשוב שהיא העלתה היא כתבה: "כשהתקשרו אלי מהמערכת ושאלו אם הויזה שלי בתוקף כי צריך לנסוע עם הפמליה של ראש הממשלה לבית הלבן, לא היססתי. כמה ימים לפני כן, גיליתי שאני בהריון. הייתי הכי נחושה שרק אפשר להוכיח לעצמי ולעולם שהקריירה לא תיפגע, ושאני יכולה להמשיך כרגיל".

עוד כתבה: "הפלות הן דבר מאוד שכיח בשליש הראשון של ההריון. מיד חשבתי על התרחיש הכי קיצוני. שזהו זה. אני עוברת הפלה. וזה קורה כשאני לבד, הכי רחוק שאפשר מהבית. התקשרתי לרופא שלי בארץ. הוא ניסה להבין – כמה, מתי, מה אני מרגישה. ואני, שהדחקתי הצידה את מה שהגוף שלי אותת לי כל היום, ניסיתי לענות ולהסביר תוך כדי דמעות".

לסיכום היא הודתה: "וזה הזמן להודות. אני לא יודעת לשים גבולות. עד היום, זה שירת אותי. מתחתי את עצמי לקצה בעבודה, למדתי במקביל, ניהלתי לו״ז מטורף ואהבתי את התחושה של להספיק הכל. לא הייתה לי שניה אחת מבוזבזת. ועם הגישה הזו יצאתי לבית הלבן. התכוננתי לשידורים, עשיתי שיחות רקע, ובתוך תיעדוף המשימות שאני כל כך רגילה לעשות – שמתי בצד את זה שהגוף שלי כרגע יותר חלש".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן