אסף גורן מדבר: "כל הכסף בתעשייה הולך על סטטיק ובן אל ונועה קירל"

זוכה האח הגדול לשעבר, אסף גורן ממשיך לעבוד בלי הפסקה ומפתח קריירת מוזיקה עם שירים בעברית ובאנגלית – עכשיו הוא מדבר על הקריירה והבעיות שלו

בראיון למעריב סיפר גורן: "אני אוהב אנשים. אולי בגלל זה עשיתי 15 ריאליטי בערך, אני זורח ליד אנשים. אני חושב שזה למה אוהבים לראות אותי בריאליטי. ריאליטי מצטייר כדבר זול ואני ממשיך ללכת לדבר הזה כי אני נורא נהנה מזה. יש כמה מלהקים בארץ לא קיבלו אותי לפרסומות, תוכניות טלוויזיה, תוכניות נוער והיום הם נותנים אותי כדוגמא בהרצאות שלהם כ'פספוס הגדול שלהם'. המלצה שלי, תלכו לריאליטי אבל אל תרצו להיות מפורסמים. אני ממש משתעמם מאלה שבאים עם אג'נדות, אפשר לפרסם את זה גם בפייסבוק, בואו בשביל החוויה. אל תתלו את חייכם בריאליטי כי זה לא מחזיק".

על הזכיה: "בארץ גם אם זכית, אתה עדיין יוצא ריאליטי. הבאזז ירד, הגיעה מגפת הקורונה ולא קיבלתי את האהבה שהייתי רגיל אליה וזה מטורף. הייתי רגיל לעבוד וזה "בום", אתה חוזר להיות אסף מפתח תקווה. אז המשכתי לעבוד, הלכתי לריאליטי בארצות הברית, הוצאתי אלבום – לא הייתה ברירה".

על הכסף: "כל הפרסומות זה סטטיק, בן אל ונועה קירל. כמות הכסף שנשפכת על אותם אמנים, איך אפשר להתחרות בזה בכלל? אומרים שמי ששולט בפרסומות, שולט במוחות. כשאתה רואה כל היום בעיניים אותם, איך אפשר להתחרות בזה? הנוער רואה שהם לוקחים הכל והם בפרונט, צריך שיהיה לי הרבה כסף כדי להצליח ברמה כזאת".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן