שוק!!! קשת 12 החליטה להוריד מהמסך את התוכנית של אופירה אסייג וברקו???!!

ידוע לכל כבר כי בתקופה האחרונה הרייטינג בתכנית של אופירה וברקו מעט ירד. אם לא די בכך הביקורות ברשת נגד התכנית האחרונה של הצמד הזה עלו לרף חדש – מדוע ולמה? כל הסיבות בפנים

טור טלויזיה שעלה ל"הארץ", כמו גם גולשים רבים, ביקרו  את העיסוק של קשת 12 במה שקורה אצלם בערוץ בלבד. בסוף השבוע אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' אירחו את אילנה דיין, ניב רסקין וערן זרחוביץ' שבאו רק כדי לקדם את תוכניותיהם. האם בעקבות כך התכנית תרד מהמסך סופית?

רק לאחרונה דווח על בעיות כאשר אופירה אסייג ספגה חרם ברשת מהצד הימני של המפה, במטרה להוריד לה את הרייטינג בתוכנית שלה. האם החרם שפצחו בו אנשי ימין יעבוד? עד כה נראה שהולך להם טוב אבל בקשת לא מוכנים לפטר את השניים הללו.

בסוף השבוע נרשמה צניחה דרמטית ברייטינג של אופירה וברקוביץ – 7.2 אחוז בלבד. רק לאחרונה התכנית של הצמד חזרה אחרי פגרה ואופירה מצידה בכלל נמצאת בעיצומה של העונה השנייה של 'הזמר במסכה', עליה חטפה ביקורות טלוויזיה גם כן. נראה כי המופע שהיה שם בסופ"ש יעלה להם ביוקר.

בטור נכתב: "אסייג חשפה שרדפה ארבע שנים אחר דיין עד שהעיתונאית הנכבדת "נשברה" והתייצבה. לא ברור מה גרם לה להסכים, אבל היא בעיקר הגיעה כדי לספר על החלק הראשון של התחקיר ששודר שלשום ב"עובדה", "הסודות של כלא גלבוע" ולגלות מה מחכה בחלק השני, שחלילה לא נזוז לשום מקום. "אז יש למה לצפות", בישרה אסייג בהתרגשות. בסוף דיין סיפרה ש"התפקיד שלנו הוא לא תיקון עולם אלא אוורור עולם" ובינתיים לא היה מזיק למנהלי קשת לאוורר קצת את ראיית העולם ולהפנות מבט שחורג לעתים מעצמם".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן