נועה מרוסקת! תכירו – זאת החברה הפצצה החדשה של מרגי!!!

האקסית של מרגי, חן פינצוק, העלתה תמונה עם בן זוגה ובלבלה את העוקבים עם דמיון לאקס המפורסם שהעלה גם תמונה דומה עם כובע גרב צהוב. האם הקאמבק מעבר לפינה?

תמונה אחת תמימה גרמה לסערת ברשת כאשר האקסית של מרגי, חן פינצוק, העלתה תמונה עם בן זוגה ובלבלה את העוקבים עם דמיון לאקס המפורסם שהעלה גם תמונה דומה עם כובע גרב צהוב. הגולשים כבר דיברו על חזרה של השניים ואנחנו בדקנו את זה.

רק לאחרונה, יהונתן מרגי הזמר העלה תמונת ארכיון של האקסית שלו, חן פינצ'וק מתקופת צילומי "הכוכב הבא" ולפני הזוגיות עם קירל. אנחנו בקושי הספקנו להתאושש מאחת הפרידות המפתיעות של ישראל, כשנועה קירל ויהונתן מרגי פירקו את החבילה אחרי שלוש שנים ביחד, ומרגי כבר עושה את הצעד הבא עם האקסית שלו.

נראה כי אחרי שהכריזו על פרידה ובילו כל אחד לבד בארצות הברית, חזר לאחרנה מרגי לארץ על מנת לשתף תמונות שגרמו לצעד מוזר מאד ביחסים שלו עם קירל והאקסית.יש לציין כי מהר מאד מרגי מנסה לעורר את קנאתה של קירל כשהעלה מחדש תמונה של האקסית בזמן שהיא בכלל מבלה בארה"ב. בכל אופן פינצ'וק האקסית שיתפה תמונה עדכנית  שלה עם בן הזוג הנוכחי ובינתיים המעריצות של קירל יכולות להרגע – הוא לא חזר לאקסית.בינתיים נשאיר לכם לנתח את נושא כובע הגרב הצהוב המדובר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן