פרסום ראשון: גל אוחובסקי ואיתן פוקס במשבר זוגי אחרי התלונות והחקירה המשטרתית

פרסום ראשון: גל אוחבסקי ובן זוגו היוצר איתן פוקס במשבר בזוגיות לאור החקירה המשטרתית והתלונות נגדו. היחסים של השניים התקררו ונראה כי צרות רבות בפתח עבור היוצר

דיווח ראשוני של עומרי חיון – על פי מקורבים איתן פוקס רצה מאד להיות שם בשביל גל אבל לקח צעד אחורה וחושש מהכתמת השם שלו, כרגע יש משבר רציני בזוגיות. בשבועות האחרונים שמו של גל אוחובסקי עלה לכותרות בעקבות עדויות קשות של שני גברים שטענו כי הוא כפה את עצמו עליהם.

בשבוע שעבר הוגשה נגדו תלונה ואחד המתלוננים מסר את עדותו במסגרת התיק שמתנהל כנגדו. עד לפני שבוע הבמאי איתן פוקס, בן זוגו של אוחובסקי, הסתובב ברחובות תל אביב באמצע היום. למרות שפוקס ניסה לשדר עסקים כרגיל ניתן היה לראות שהוא נראה קצת יותר מוטרד מבדרך כלל.

לפני מספר ימים הוזמן אוחובסקי לחקירה רשימת במשטרה שם מסר את גרסתו לאירועים. כידוע, שניים מהנפגעים של גל נמצאים כרגע בחו״ל, והשלושה האחרים חוששים בינתיים להגיש תלונה רשמית. בכל אופן, כוחות השיטור קיבלו כבר תלונה נגד גל אוחובסקי בעקבות העדויות נגדו. לפי המשטרה, אל מרחב ירקון הגיע מתלונן שהעיד נגד העיתונאי במסגרת התיק שמתנהל נגדו בחשד לעבירות מין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן