מהההה! מה קרה לבעלה ולתינוקת של אגם רודברג???

בסשן שאלות ותשובות עם מעריצים ענתה אגם רודברג על שאלות לא פשוטות ובין היתר היא חשפה שם כי היא התחילה עם בעלה עד שהוא נענה לחיזוריה. בנוסף חשפה שהיא בהריון שני.

לפני שנתיים וחצי נכנסו בני הזוג אגם ודור מתחת לחופה בטקס מרגש, ובחודש פברואר שעבר בישרה הכוכבת שהשניים מצפים לילדם הראשון. כעת, בסשן שאלות ותשובות עם מעריצים ענתה אגם רודברג על שאלות לא פשוטות ובין היתר היא חשפה שם כי היא התחילה עם בעלה עד שהוא נענה לחיזוריה. עוד נודע לאחרונה שאגם נכנסה להריון שני וזה הזמן להגיד מזל טוב לזוג ולידה קלה.

רק לפני חצי שנה הפכו השניים ללהורים בפעם הראשונה. רודברג פרסמה תמונה בהרכב המשפחתי וכתבה: "תודה לאל נולדה לנו בת. תודה לחגית קליגר הרופאה הטובה בעולם שאני מאד מקווה שלא תפטר אותי אחרי השנה הזאת, אני מעריצה אותך! תודה על כל מה שעשית בשבילי! תודה למירי לב הדולה שלי המדהימה, תודה לאיכילוב על הטיפול המסור והכי תודה לבעלי".

אגב, אגם הייתה צריכה לעבוד מאוד קשה בשביל להגיע לשלב גבוה בקרירה שלה. בתעשיית הבידור יש אנשים שמגיעים לפסגת ההישגים שלהם בזמן קצר יחסית, תוך 5 או 10 שנים, אבל לאגם זה לקח 20 שנה. טוב שהיא התחילה מוקדם את הקריירה שלה אי שם ב-2001 בגיל 15 אז נבחרה להופיע בפרסומת של צ'רי קוקה קולה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן