אחיה של כוכבת "הכוכב הבא" מדבר לראשונה לאחר שהתאבדה והוא תפס אותה ללא רוח חיים

תמר עמר השתתפה בתוכניות "דה וויס" ו"הכוכב הבא", והגיעה לשלבים מתקדמים בהן. באוגוסט היא נמצאה ללא רוח חיים בבית הוריה וכעת אחיה מדבר

בראיון שהעניק למאקו אמר אבירם עמר: "אחותי הייתה הכל בשבילי, מורת דרך. אם זה במוזיקה ואם בתור אחות, השיחות איתה וההתייעצות איתה על הכל".  היא נתנה לי כל כך הרבה ביטחון להיכנס לזה. עוד מילדות הייתי שם והיא תמיד דאגה להזכיר לי שיש לי את זה. אחותי תמיד אמרה לי כמה שהיא גאה בי וכמה שאני הולך להצליח במוזיקה, ועכשיו יש לי סיבה הרבה יותר טובה להצליח ולדעת שלשם אני שייך. וגם לעשות לאחותי שמח בשמיים".

על המקרה:"זה נודע לי בשיחת טלפון מאחי הקטן. זה היה מפתיע מאוד", מספר עמר. "הוא אמר לי 'תמר נאבדה, מחפשים אותה'. אמרתי לעצמי – היא גדולה, בת 23, ימצאו אותה. ואז בשיחה הבאה שקיבלתי כבר הודיעו לי שהיא נפטרה. היינו מפורקים לגמרי, לא מעכלים. אנחנו מרוסקים, אף פעם לא מעכלים. אני מוצא את המוזיקה כמקום שבו אני יכול להרגיש הכי קרוב אליה".

לסיכום אמר: "יש טונות של שירים שלה. כשאמא ואבא יהיו חזקים נוציא אותם. היא הייתה מפיצה שמחה ואור בכל מקום, ויכלה להפיץ אותו לכל העולם. חבל. לא רק אנחנו, המשפחה, פספסנו אמנית, יוצרת וזמרת גדולה מהחיים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן