לפני ואחרי! כוכב "הישרדות" קובי מאור הוריד 50 קילו! תראו את התמונות

השורד קובי מאור זעם על המילים שיצאו מפיהם של המתמודדים כשדיברו על החזות שלו – הרבה לפני שהוא השיל ממשקל גופו ק"ג רבים

השורד קובי מאור החליט להעלות פוסט על הפרק האחרון של הישרדות וכתב: "הצפייה בפרק של הישרדות אתמול הייתה חוויה לא פשוטה עבורי.  לשמוע כוכב ילדים ענק במדינת ישראל, זה שמלמד את הילדים שלנו להאמין בעצמם כי האמת בתוכם ועוד מלא מילים יפות שככל הנראה אין בהן אמת של ממש, מדבר על המשקל שלי באופן רדוד ופוגעני. מצטט: "זה לא קובי, זה קובבה, זה לא קובבה, זאת קובבה ענקית, הוא שמן, הוא גדול הוא כביר. איך אני מטפס, על הדבר הזה? כמו טרול ענק, באיזשהו שלב לא ידעתי אם אני מחבק את קובי או את הכדור.."

"מעניין אם הוא היה מדבר ככה לאחת הנשים איך זה היה נגמר. חשבתי שהסיוט נגמר, אבל אז הגיעה הספורטאית האולימפית ורד בוסקילה עם המשפט הבא: "קובי הזה הוא פר.. הוא הר אדם" ורד, הזיכרון שלך קצר, שכחת מה הרגשת כשפאני קראה לך כבדת משקל, היה לך חשוב לעורר שיח במועצת השבט סביב הנושא של דימוי גוף. אבל עלי מותר. לי את קוראת לי פר?! הר אדם?! סירייסלי? חשבתי שזהו. נגמר.

"אבל זה לא נגמר. הגיע הדובדבן, כי לא הספיק להם כנראה, ואז המנחה שאני באופן אישי מאוד מחבב מכנה אותי "סמיטריילר.." כאילו אין עבורי דימוי אחר לאיש חזק. כשאני חושב על זה לעומק, לא הפריע לי שירדו על אופן המשחק שלי. סטייק? זגזגן?! גדי יכול לצחוק על זה שהתהפכתי לא מעט, שבגדתי לדבריו. לפחות זה חלק מהפורמט האמיתי של המשחק. אבל לרדת עלי באופן אישי?! על משקל הגוף שלי?! על החזות הפיזית שלי?! על היותי אדם שמן?! זו חציית קווים בוטה ופוגענית".

"בחיי שהתאמצתי שלא להיפגע. סף ההכלה שלי גבוה. אבל כשאריאל הבן שלי סיים לצפות בפרק, נכנס בדממה לחדר והלך לישון, הרשתי לעצמי להתפרק. בעיית ההשמנה במדינת ישראל קשה וידועה. ילדים מוחרמים במסגרות הלימודים על בסיס המשקל שלהם, מי כמוני יודע את זה. כל חיי נאבקתי במשקל ויחד עם זאת תמיד הגנתי על חלשים ורגישים. תגידו מה שאתם רוצים, מעולם על דגש מעולם במשחק לא קראתי לאיש בשמות או פגעתי באישי".

"בחירת המילים כאן היא בחירה אומללה. לאותם אלה שבחרו לכנות אותי בכינויים פוגעניים, עשו טובה רק אל תגיעו אחר כך להתארח בתוכניות הטלוויזיה ותחבקו ילד שעבר ביזוי או חרם בבית הספר בגלל עודף משקל, רק כדי להאדיר את מעמדכם ולהראות "נכונים" ו"רגישים" בקרב הקהל שלכם. זה הכל חוץ מהישרדות".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן