מסכנה מאיה בוסקילה… לא שמעתם מה קרה לילד הקטן שלה???

הזמרת לא האמינה שביום הולדתו התשיעי של הילד שלה היא תהיה עצובה בגלל כמה תגובות עוקצניות של גולשים ברשת – מה עשתה מאיה בתגובה?

בוסקילה העלתה פוסט לרגל רגע משמח: "היום לני שלי חוגג 9. אהוב ליבי פרח שלי, זה לא סוד שאני מגדלת אותו לבד, אם יחידנית במלוא מובן המילה. בהחלט לני שלי יותר רגיש, יותר פגיע. החיים שלנו יותר חשופים, הסיפור שלו ידוע לכולם. שיתפתי הבוקר תמונה שלו שאני אוהבת מאד, איחלתי לו מזל טוב. בין המברכים, הייתה מקללת שביקרה וכתבה על משקל הגוף של הבן שלי, וכמה זה בעיניה לא בריא".

ואז, בין כל התגובות המפרגנות הייתה  אחת שגרה לכעס אצל מאיה: "אני במקומך דואגת לבריאות שלו ולמשקל העודף שיש לו לפי התמונה", כתבה אחת המגיבות. "ילדים שמנים סובלים בבית הספר ובכלל. לצערנו ומניסיון אישי, ילד שמן זה לא ילד מאושר וסובל מבחינת חברתית. לתשומת ליבך".

בוסקילה הגיבה: "ואם היה לו אינסטגרם? ואם הוא יתקל בתגובה הזאת? נשברתי, הלב שלי שבור. הידיים שלכם קלות על המקלדת, אני אספוג הכל אבל עד הבן שלי. מזל טוב לאהבת חיי. שאמא תאהב אותך עם כרס או בלי, ומה ששלנו נפתור בינינו ילד קסם שלי. לעולם לא עושה שיימינג, אבל יש גבול. אם את אמא את צריכה להתבייש בעצמך. ואם כבר הודעה אז בפרטי. יש פה ילדים שמסתכלים ולוקחים דוגמא מהחוצפה שלך".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן