דיווח: איתמר עמי מ"חתונה ממבט ראשון" התאבד!?!?

איתמר עמי חווה תקופה לא פשוטה ומרגיש כי הציבור שופט אותו בצורה לא נכונה – אם לא די בכך השמועות על התאבדות וצו הרחקה מקארין לא עשו לא טוב כלל

איתמר באמת התאבד? הסוף לשמועות! בראיון לישראל היום אמר: "לא היה היה ולא נברא. זו השמועה הכי מוזרה ומצחיקה, כי אפשר ללכת בשנייה לתחנת משטרה ושם יראו שאין. תאמין לי שאלה שטויות. אין לי מושג מאיפה זה התחיל, אבל קיבלתי את זה מכל כיוון אפשרי. לפחות כמה אלפי אנשים שאלו אותי על זה".

על התכנית אמר: "כולנו חלמנו להיכנס ל'חתונמי' ולסיים כמו הגר וניר, שראינו שממש עברו תהליך. אבל יש עוד דברים בדרך, גם אם זה לא מסתיים בקשר אמיתי. חשבתי ששם זה טיפול רציני ומואץ, שיכול לשחרר אצלי משהו ויכול לפתוח אצלי את הלב. ידעתי שיהיו רגעים יותר טובים ופחות טובים בתוכנית, אבל לא חשבתי שזה ילך לשם. בסוף, מכל מה שראו בתוכנית, גם בתקרית הטרנינג המפורסמת, היו ניסיונות עיקשים שלי לקרב את קארין אלי".

על הביקורת אמר: "זה לא נעים וזה קשה, אבל היתה נקודה שהבנתי בעצמי את המרחק המטורף בין מי שאני לבין מה שאנשים רואים, וזה הקל. אני לא בן אדם אלים, ולא תמצא בן אדם אחד בעולם שיגיד שאני אלים. המרחק ביני לבין הדמות על המסך היה רחוק מאוד. בסופו של דבר, הקהל ראה את מה שהראו לו, ועל הפער הזה אחראי מי שתיווך את זה לצופים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן