איזה עצוב!!! דנה גרוצקי חושפת מה קרה לתאומים שלה

החג של דנה גרוצקי התחיל עם נס כפול אחרי שילדה לידת תאומים בסוף השבוע שעבר. עכשיו היא משתפת את העוקבים שלה בתמונה מרגשת במיוחד

בפוסט מרגש שהעלתה המגישה היא כתבה: "אלכס הבכורה שלי, בת 7 והלוואי ויכולתי לשתף לעולם ולהראות כמה היא כל העולם שלי… כמה היא שותפה מלאה, כמה היא רגישה ואחראית, חמה ואימהית, מצחיקה ועוד ועוד… לפחות תראו אותי מהעיניים שלה.."

זה קורה שבוע אחרי שגרוצקי שיתפה פוסט מרגש וחשוף שסיפר באריכות על הלידה של תאומיה, בן ובת, שהחלה בניתוח קיסרי אך הסתבכה והצריכה ניתוח נוסף: "לא מצליחה לפקוח עיניים, חלשה מאוד, כאובה, בחילה נוראית. הכל מעורפל. שומעת מלא קולות מודאגים מעליי, בודקים אותי, בוחנים את המצב ומפה לשם עברו רק שעתיים מסיום הניתוח ואני מוצאת את עצמי שוב באותו חדר עם בטן פתוחה. נראה לי שאפסיק פה ולא אכנס לתיאורים גרפיים ולא אפרט מה הסתבך כמה ולמה".

"סיימתי ניתוח בטן שני לאותו יום, ואז שוב התאוששות. אפס מסוגלות לדבר, בקושי לפקוח עיניים, הכל כאוב, הכל. גם הנפש, גם הלב. לא ראיתי את זה בא. זה לוקח קצת זמן. לוקח זמן להצליח לדבר, להצליח להחזיק את הטלפון ולסמס, כל מיני דברים קטנים שהם הכי ברורים מאליהם מרגישים כמו משימה בלתי אפשרית – להשתעל, לעשות אפצ׳י, לצחוק, להתיישב מהמיטה, ללכת לשירותים" סיכמה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן