מההה?? הוא מת???? אני נותרתי ללא מילים הפעם – נשבר הלב!!!

וירג׳יל אבלו, שייסד את המותג ״אוף ווייט״ ושימש גם כמעצב הגברים של לואי ויטון מאז 2018, הלך לעולמו בגיל 41 אחרי מאבק במחלה קשה

ההודעה על מותו של וירגיל פורסמה בחשבון האינסטגרם הרשמי שלו, שם נכתב: ״מעל לשנתיים, וירג׳יל נאבק באומץ עם סוג נדיר ואגרסיבי של סרטן – אנגיוסרקומה לבבית. הוא בחר להתמודד עם המחלה באופן פרטי מאז הדיאגנוזה שקיבל ב-2019, תוך שהוא עובר טיפולים מאתגרים, כל זה בזמן שהוא מפקח על כמה וכמה גופים משמעותיים בעולם האופנה, האמנות והתרבות".

עוד נמסר מנציגיו כי: "לכל אורך הדרך, מוסר העבודה והאופטימיות שלו לא התערערו. וירג׳יל היה מונע על ידי מסירות למלאכה שלו והשליחות שלו לפתוח דלתות עבור אחרים וליצור שוויון באמנויות ובעיצוב. הוא אמר לעתים קרובות ׳כל דבר שאני עושה הוא עבור הגרסה בת ה-17 של עצמי׳, תוך שהוא מאמין עמוקות בכוח של אמנות לעורר השראה בדורות הבאים״.

בזמן לימודיו לתואר שני באדריכלות הוא החל לעצב ולייצר בעצמו טי-שירטים ולכתוב על אופנה עבור בלוג. לאחר סיום הלימודים התמחה והחל בשיתוף פעולה עם קניה ווסט, אותו פגש בשיקגו. הוא הקים חנות אופנה ועיצוב בשיקגו יחד עם שותפו האמנותי של ווסט אבל לצערו החלום הגדול שלו נגדע עוד לפני שהוא הצליח להגשים אותו בגיל צעיר יחסית כאמור, 41 בלבד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן