דודו אוואט מ"הישרדות" הגיע לגמר הגדול או לא??! זהירות ספויילר!!!

שוער העבר דודו אוואט, שהיה בטוח שחברתו הטובה ג'קי אזולאי נמצאת בסכנת הדחה והעביר לה את שרשרת החסינות האישית התפרץ על שטראוס במועצה אבל ביקש סליחה ברשתות

הכל החל רגע אחרי שג'קי הודחה, אז אוואט אמר: "היום אני באמת יכול להבין מה עשו לזוהר בעונה הקודמת של הישרדות. אני חושב שזוהר הוא אחד האנשים הצבועים והשקרנים שפגשתי בחיים שלי. הוא בא כמו נמושה ופחדן, ‘בבקשה שלא ישימו את השם שלי', כי אוהד רצה לשים את השם שלו. ובגלל זה הוא נמצא איפה שהוא נמצא, שנוא במדינת ישראל, כולם אמרו לי תיזהר מזוהר שטראוס אם הוא מגיע להישרדות".

יש לציין כי בתום הפרק, אוואט חזר בו והתייחס לדברים: "מבחינתי מועצת השבט זה המקום לפרוק הכל, זה חדר ההלבשה של המשחק הספציפי הזה. ברגע שהבנתי ששיקרו לי, התפרצתי על מאה ואז עליתי למאתיים ולא היה שוער בשער שיעצור אותי. כשאני מסתכל על זה מהבית קל להגיד שאפשר היה להנמיך קצת את הווליום ולדבר אחרת וזה נכון, אבל אני מכיר את עצמי כבר 44 שנה ויודע שאני נדלק מהר, יורה מהר, אבל גם נכבה מהר".

עוד אמר: "בכל מגרש שאני נמצא בו אני מביא קודם כל את הבנאדם שאני כי מי שמשנה את כל הערכים בהתאם לסיטואציה ייסע רק באוטובוס המאסף. אני סומך על זוהר שהוא גם מבין את זה, אבל בכל מקרה אני אגיד לו – וואלה הגזמתי אחי וסחתיין על המהלך". זוהר הגיב: "תודה על תשומת הלב חבר. אין ספק שקשה לשמוע ולראות את עוצמות הרגשות אבל אני הראשון שאומר מפרידים בין המשחק לחיים, בין הפיליפינים לישראל, בין האי לבית. באנו לשחק. אוהב אותך חבר".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן