פרסום ראשון: השחקנית אלין לוי ניצלה מאונס

פרסום ראשון: אמש (חמישי) השחקנית והשדרנית אלין לוי ניצלה מניסיון אונס במהלך נסיעה במונית מעבודתה ברדיו ירושלים חזרה לביתה בתל אביב. ע"פ החשד הנהג עצר באמצע הדרך, שלף את איבר מינו ובנס לוי הצליחה לצאת מהרכב לברוח.

זה היה יכול להיגמר באסון גדול יותר: אלין לוי, אחת ממגישות הטלוויזיה המתוקות והפופולריות בעולם הבידור, עברה את אחד הלילות הקשים ביותר שיכולה לעבור אישה – מיד בתום התוכנית השבועית שלה ברדיו ירושלים נסעה לוי עם מונית חזרה לתל אביב, אך באמצע בדרך החליט נהג המונית לחצות את הגבולות: ע"פ החשד יצא מהמונית בדרך כביש 433 ושלף את איבר מינו והתקרב לכיוונה לוי.

לוי נלחצה והחלה לצעוק, ובנס היא הצליחה לברוח מהמונית. לוי רצה במהירות והגיעה למחסום עופר שהיה בקרבת מקום וזינקה על החיילים שעמדו שם והגנו עליה בזמן הזה הנהג מונית המשיך לרדוף אחריה. הנהג נעצר ונלקח לתחנת משטרת מחוז שי שם נשאל אודות המקרה.

מקרובים למשטרת ישראל סיפרו לאתר כי המקרה היה חריג בעיקר כי מדובר בנהג מונית שעובד בחברה מסודרת שנשלחה לקחת את לוי ממקום עבודתה.

אלין לוי מסרה את עדותה לשוטרת שהגיעה לזירת האירוע, וחזרה הביתה אמש נסערת וכואבת. כרגע לוי נרגעת בביתה ושלומה טוב.

אלין לוי העדיפה שלא להגיב.

מדוברות מחוז שי של משטרת ישראל נמסר: "מבלי להתייחס כלל לתוכן פניית פורטל עומרי חיון! ולדמות המוזכרת בה, איננו נוהגים להתייחס כלל לנושאים מסוג זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן