אסף אלקיים נפצע בתאונת דרכים ופונה לבית החולים במצב קשה

אסיף אלקיים, נפצע אמש במהלך תאונת אופנוע שארעה בעקבות כתם שמן שהיה על הכביש ליד צומת בר אילן ברמת גן / בני ברק

התאונה התרחשה כאשר אסיף אלקיים החליק בצומת בר אילן בגלל כתם שמן על הכביש. בעקבות התאונה העצמית הוא עף עשרה מטרים קדימה אל תוך הצומת. כוחות שיטור והצלה הגיעו למקום – התנועה במקום נעצרה והוא פונה לבית החולים ״השרון״ להמשך בדיקות וקבלת טיפול. נראה כי לא פשוט היה לו אבל בתמונות הוא הצליח להתאושש אחרי קבלת טיפול קצר.

הוא נכנס לחיים הציבוריים אחרי פרידה מתוקשרת מאשת התקשורת מעיין אדם ומיד לאחר מכן עם כניסתו לבית "האח הגדול" ולפריים טיים של מאות אלפי בתי אב בישראל. לאחרונה הוא גם חשף גוף חטוב במיוחד עליו עבד בחודשים האחרונים. "זה כל כך שטחי ופשוט ועושה אותי מאושר. הייתי בפנימייה צבאית, בצבא הייתי ביחידת גולני, לאחר מכן מאבטח אישים – חייתי את העולם הביטחוני אבל אף פעם לא השקעתי בלחטב את הגוף" הוא אמר בראיון למעריב לאחרונה.

עוד אמר: "מי שעוקב אחרי הסטורי שלי רואה שאני משתף שם את החרדות שלי וזה לא דבר יפה או פוטוגני. לשבת עם עצמך ולרעוד מפחד מדבר שלא קיים זה דבר נוראי ומאוד לא מחמיא. היום כמעט ואין לי חרדות אבל המעט שנותרו יושבות על זה שאני לא מגשים את עצמי מספיק. עברתי תהליך ארוך בשנים האחרונות אבל יש תמיד את החשש של 'היה לי חצי יום שיכלתי לנצל אחרת'. אחד הדברים שאני מדבר עליהם ברשתות החברתיות זה הנושא של התמודדות עם מחשבות שליליות, במיוחד אחרי הקורונה שהיה לנו הרבה זמן להתכנס בעצמנו ולהגיע לעומקים שהם לא תמיד נכונים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן