מזל טוב! אחרי הצעת הנישואים הגר מ"חתונה ממבט ראשון" בהריון עם ניר

כשהתכנית "חתונה ממבט ראשון" פרצה לחיינו, אנשים רבים היו סקפטיים בנוגע לאמינות שלה, למומחים ולהצלחה של הפורמט בחיים ללא מצלמות אבל עובדה שלהגר וניר זה הצליח

הגר משה וניר פור, שהשתתפו בעונה השלישית של התכנית, התארסו אחרי שנתיים של זוגיות. בני הזוג, שהכירו בתכנית, פרסמו את דבר האירוסים ברשתות החברתיות ודיברו על ההחלטה: "כשהצילומים הסתיימו, שנינו אמרנו 'כן' על להמשיך ביחד. (פונה לניר) מיד אחרי, נסעת לשבועיים לטיול בחו"ל עם המשפחה שלך. הייתם בים השחור. רבנו לפני שנסעת, ובשבועיים האלה היינו בנתק. לא דיברנו מילה. שלחת לי איזה ווטסאפ משם ועניתי לקוני. כשחזרת, נפגשנו ב'אונאמי' והחלטנו שנותנים צ'אנס. חזרנו לדירה שההפקה סִבלטה ושהחלטנו להישאר בה עד שהחוזה ייגמר, ובאחד הבקרים, שדווקא התחילו קשוח, אמרת לי שאתה אוהב אותי. זה היה בשישי בבוקר. פיזרת פרחים בכמה נקודות בבית והשארת גם פתק. אחרי שאמרת לי את זה, מיד עניתי שגם אני".

ניר אמר: "באנו תמימים. אני באתי עם אמונה שההפקה באמת רוצה שנצליח. שהרייטינג הוא לא מה שמעניין ושזו סדרה דוקומנטרית. אכלתי את זה. התפכחתי. היום אני יותר עם יד על הדופק ומבין יותר את העולם הזה. הראיונות או הפרסומת שעשינו היו פאוזות מגניבות בין העבודה ללימודים. חוויות שאיפה אני יכול לחוות אותן? זה חמוד, אבל זה לא החיים שלנו. הצעתי נישואים כשרציתי להציע, ואנשים אשכרה שואלים אותנו אם זה בתזמון עם העונה החדשה שעלתה כמה ימים אחרי. ברור שלא".

הגר סיכמה: "לי היו רגעים קשים שכבר חשבתי שזה לא יקרה לי – חגים ותקופות עמוסות בלימודים שבהם הכי הייתי צריכה מישהו שם לצדי, ולא היה. בגיל 37 הקפאתי ביציות וגם קניתי זרע בבנק הזרע. אחרי האירוסים המנהלת של בנק הזרע שלחה לי הודעת מזל טוב. אמרתי לה שאם היא כבר יצרה איתי קשר, אז אפשר לשחרר את המנות חזרה לבנק".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן