קיט הרינגטון – מ"משחקי הכס" התאשפז בבית חולים פסיכיאטרי

על פי הדיווחים, קיט הרינגטון בדק את עצמו במתקן לבריאות הנפש והבריאות ואף חשף כי בריאותו הנפשית הושפעה באופן כה חזק מצילומי "משחקי הכס", עד שנזקק לחופשה בת שנה.

קיט הרינגטון הפך לשם דבר לאחר שכיכב בדרמת הפנטזיה של HBO במשך שמונה עונות בתפקיד ג'ון סנואו. החודש "משחקי הכס" תמה ונמסר כי הכוכב בדק את עצמו במתקן בריאות הנפש והבריאות כדי לבקש עזרה עקב "מתח ותשישות". הוא אמר: "עברתי כמה קשיים בבריאות הנפש אחרי הסדרה- ובמהלך סיום הסדרה. למען האמת אני חושב שזה היה קשור ישירות לאופי של התסריט".

עוד אמר: 'אני לא רוצה לעבוד שנה. אני רוצה להתרכז בערך בעצמי'". בהמשך, הרינגטון גם חשף את הרגע הזכור ביותר עבורו מצילומי הסדרה "אני זוכר שצילמנו סצנה על קרחון מדהים באיסלנד והלכתי הצידה לעשות פיפי, פשוט… איפשהו בטבע של איסלנד. והסתכלתי על הקרחון הזה וחשבתי 'אלוהים, יש לי את העבודה הכי טובה בעולם'. הרגע הזה תמיד נשאר בולט בעיניי בגלל שבמקרים שאני מתרגז על משהו, מה שאני עושה באופן מדהים, אני חושב על זה. ואני חושב 'יש לך עבודה די מיוחדת'".

היום השחקן מקדם את העונה השנייה של "אהבה מודרנית" ("Modern Love"), הסדרה של אמזון שמבוססת על הטור השבועי האייקוני מהניו יורק טיימס. הוא הגיב: "עשיתי פרק אחד של הסדרה, אז לא הייתי צריך לחיות באותו מקום אינטנסיבי כל הזמן. אמרתי לעצמי 'למה שלא תעשה משהו שיוריד ממך את כל כובד המשקל הזה? למה שלא תעשה משהו כיפי?' וזה היה הלך הרוח שלי כשעשיתי את זה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן