הלם! עדן בן זקן במהלך מפתיעה – לא רק זמרת מהיום…

הזמרת השיקה מהלך חדש והוא לא חלק מהשירה שלה – מנחשים מה בן זקן עשתה?

עדן בן זקן הזמרת הוציאה ליין מחטבים ואיפור, וכמו תמיד, לא כולם מפרגני זאת למרות שהיא הפכה גם לאשת עסקים. בפוסט שהיא העלתה היא כתבה: "אני מתרגשת מהתגובות על המוצרים החדשים שלי שיצאו אליכם", היא שיתפה שם את 866 אלף עוקביה במוצרים החדשים שהשיקה במסגרת מותג הקוסמטיקה שלה.

עוד כתבה: "אין לכם מושג כמה זמן עבדתי עליהם. הרבה שואלות אותי מה המוצר, אז המוצר הוא מייק-אפ גוף ממש כמו מייק-אפ פנים (לא קרם שיזוף). בנוסף, החלטתי לייצר גם מחטבים, אחד בצבע שחור והשני בצבע ניוד. ספרו לי מה חשבתם על המוצר בתגובות". הבקשה שלה התבררה שגויה כנראה.

מדוע? כי חלק מעוקביה של בן זקן אמנם פרגנו לה במילים חמות, אלא שכמו תמיד, היו גם את אלה שלא ממש תמכו בה: "איפה המקוריות. די להעתיק את הקרדשיאנס. מה קורה עם הקופי-פייסט של הקרדשיאנס. מה יש לכולן שהן מייצרות מוצרים. מחפשות עוד דרכים לעשות כסף. למה צריך בכלל מייק-אפ לגוף. מה, במוזיקה כבר לא הולך לך?"

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עדן בן־זקן, מסר: "זמרת העשור, עדן בן־זקן, גאה מאוד בליין המחטבים וצבע הגוף 'מישל', שעליו עבדה למעלה משנה ובו השקיעה אישית וכלכלית זמן וכסף רב על מנת שהמוצרים ייצאו באיכות וברמה הגבוהה ביותר ובנראות המושלמת. בהתאם לכך נקבע מחיר המוצר. עצם ההשוואה לקרדשיאן היא מחמאה גדולה עבורה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן