כוכב הטיקטוק המפורסם נרצח בזמן סרט בקולנוע

אנתוני בראחס, כוכב טיקטוק בן 19 שנהנה ממיליוני עוקבים נמצא ירוי לצד חברתו בבית קולנוע

אנתוני ברחאס וחברתו ריילי נורו בשעה שצפו בסרט האימה הטיהור לנצח המגולל את סיפורם של מהגרים ממקסיקו שמותקפים במהלך "יום טיהור שנתי", שבו יש 12 שעות שבהן מותר לבצע כל פשע. רק שישה כרטיסים נמכרו להקרנה הזו, והצופים שאיתם יצרה המשטרה קשר העידו כי לא הבחינו במהלכה בשום אירוע חריג.

לא מן הנמנע כי הסצנות האלימות הרבות בסרט, שכוללות גם קולות ירי תכופים, הקשו עליהם להבין שירי בוצע בתוך האולם עצמו אבל גשעובדי בית הקולנוע בעיירה קורונה, כ-80 קילומטרים מלוס אנג'לס שבקליפורניה, נכנסו ביום שני בערב לאחד האולמות כדי לנקות אותו בתום ההקרנה – ציפה להם מראה מחריד.

בזמן שהם עוברים בין השורות מצאו את ריילי גודריץ' בת ה-18 ירויה ומתה, ולצדה מצאו פצוע קשה מירי את חברה הטוב אנתוני בראחס. יממה לאחר מכן הצליחו החוקרים להתחקות אחר עקבותיו של החשוד ברצח ולעצור אותו: מדובר בג'וזף חימנס בן ה-19, שככל הידוע כלל לא הכיר את השניים. מצלמות האבטחה באולם הקולנוע לא תיעדו את הירי, אבל בביתו נמצאו כלי נשק וראיות נוספות הקושרים אותו למקום האירוע. המשטרה מעריכה כי לא היה שום מניע למעשיו – וכי לא הייתה שום התגרות כלפיו מצד שני הצעירים. כעת הוא נאשם ברצח, בניסיון רצח ובשוד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן