מאיה ג'ריס אושפזה בבית החולים וחשפה: "אלה לי בגדה בי עם גבר מפורסם"

 מקורביה של מאיה ג'ריס טוענים ומוסיפים שזאת הסיבה שהובילה לפרידה של השתיים אחת מהשנייה

מקורבים מספרים שהסיבה לפרידה הדרמטית היא בגידה. על פי מקורבים, מאיה מספרת שאלה לי בגדה בה עם גבר, וטוענת כי מדובר בדמות מפורסמת בביצה המקומית. אין ספק כי נראה שהיחסים ביניהן הסתיימו בטונים צורמים וג'ריס אף סיפרה כי היא "לא תסלח בחיים על מה שלהב עשתה לה". אם זה לא מספיק, אלה לי כבר הסירה עוקב ממאיה, שעדיין עוקבת אחרי האקסית. אמש ג'ריס סיפרה לעוקביה כי לצד המצב המורכב בחיי הזוגיות היא התאשפזה, רגע לפני שארזה את חפציה ועזבה את הדירה המשותפת, בגלל בעיה בריאותית וחום גבוה שלא ירד.

בפוסט היא כתבה: "המצב לא כל כך קל, זה קשה ברמות. בתור בן אדם שמכירים אני צריכה להראות שהכל בסדר איתי, אבל לפני כמה ימים הייתי מאושפזת רק בגלל הלחץ שהיה לי. זה מאוד משפיע עליי, אבל אני בכל זאת מראה לכם שהכל טוב כי אני חזקה יותר מכל הדבר הזה. עברתי דברים יותר גרועים אבל אני בכל זאת ממשיכה לדפדף וממשיכה הלאה. אנשים שוכחים שאני גם בן אדם ולא קיר".

מאיה ג'ריס העבירה את הימים האחרונים בחופשה עם חברות באילת, בזמן שאלה לי נשארה בדירה המשותפת בתל אביב. זמן קצר אחרי שמאיה חזרה לדירה היא התחילה לארוז את חפציה, וכעת נראה כי הזוג הצעיר והנרגש לקראת פיצול רשמי. מסוכנות לייב המייצגת את מאיה נמסר: "אנחנו לא מגיבים על חייהם האישים של מיוצגים שלנו".

כידוע, חמישה חודשים של אהבה דביקה ומתוקשרת במיוחד הייתה שם – אהבה שכללה משולש אהבה, הצעת נישואים שבוטלה ברגע האחרון ומעבר לדירה משותפת. ג'ריס חזרה לתל אביב בכדי לארוז את חפציה מהדירה המשותפת אליה רק נכנסו בחודש שעבר ולאחרונה גם הסירו עוקב זו מזו.

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של אלה לי מסר: "אינני מגיב על חייהם האישיים של האמנים המיוצגים במשרדי, עם זאת הדבר אינו נכון, והפרטים אינם תואמים כלל את המציאות".

צלם – אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן