תכירו את החברה החדשה והפצצה של נופר סלמאן מ"היורשת"

מרגע הפריצה שלה בכוכב הבא דרך שורה של סינגלים מצליחים ושיתופי פעולה מוזיקליים מרשימים, נופר סלמאן הוכיחה שהיא אחת הזמרות הטובות במדינה

לאחרונה נופר סלמאן נכנסה לתפקיד הראשי בסדרה המוזיקלית "היורשת" ועכשיו היא התראיינה למקו ודיברה על הימים שעבדה כמלצרית-מזמרת ועד להופעות בהיכלי התרבות עם המחזמר "זה אני". בראיון היא אמרה: "זה לא שאני לא רואה קיפוח, אבל מעולם לא הרגשתי את זה כלפיי. אני מאוד שמחה שהסדרה הביאה את המוזיקה המזרחית לפריים טיים, אני חושבת שצריך לתת לה הרבה יותר מקום. יש לה קהל עצום והיא פה כדי להישאר, זו מוזיקה עם נשמה וכל כך הרבה רבדים. אני מרגרינה בפנים. נו, אני אומנית מיוסרת. אני חוזרת הביתה ורק אז מעכלת דברים. חשוב לי להיות בן אדם עם רגליים על הקרקע, למרות שזה קצת קשה בעולם הזה. היה לי קשה להבין איפה אני מוצאת את עצמי ומה אני: שחקנית, זמרת. החיפוש מאוד קשה״.

על היותה לסבית אמרה: "פגשתי מישהי ונהיינו חברות. ואז ראיתי שהיא נישקה את אחותה הקטנה באוזן והבנתי שאני נמשכת אליה. נכנסתי לחדר ובכיתי לאלוהים, למה אני לסבית, למה הוא עושה לי את זה. ואז הבנתי שאני מאוהבת בחברה הכי טובה שלי מראשון לציון. הבנתי שלא הודיתי בפני עצמי, שהמשכתי לצאת עם גברים כדי שאולי אצליח להתאהב בגבר, אבל הייתי מאוהבת בה. ואז הכרתי בעבודה חדשה אנשים מהקהילה, ופתאום מישהי התחילה איתי. אחרי חצי שנה כבר התחלתי להסתובב בקניון וללבוש דברים שאני אוהבת, ולא דברים שהחברות שלי אוהבות רק כדי להיות כמוהן״.

לסיכום אמרה: "הייתי מתלבשת ומדברת כמו גבר שוביניסט, אין סיכוי שנותנת לבחורה לשלם בדייט. ואז הבנתי שאני אישה שרוצה להרוויח כסף, כמו שאני רוצה שבת הזוג שלי תרוויח כסף ותגשים את עצמה. שזה שאני נמשכת לנשים לא אומר שאני צריכה להיות גברית. שזה בסדר פשוט להיות מי שאני: אישה חזקה מהדור החדש שלא מחפשת רק להתחתן ולהקים בית".

 צילום: רותם לבל

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן