מצעד הבגידות בפוליטיקה המקומית – מה עשתה שרה?

מי בגד במי? הגיע הזמן לחשוף את כל האמת המצונזרת! אתר SHEEE פרסם מאמר על הבגידות המובילות בעולם הפוליטיקה של ישראל והזכיר לנו ימים אפלים מהעבר של כל אחד מהכוכבים המקומיים שחשבו שיש להם חסינות כזאת או אחרת בעיני הציבור

ביבי והקלטת הלוהטת

ב-1993 כשנתניהו דיבר באופן גלוי על כך שגורם עוין מנסה לגרום לו להסיר את עצמו מהתמודדות לראשות מפלגת הליכוד, בצורה הסליזית ביותר שיש: אותו אדם איים על בנג'י כי יחשוף קלטת המתעדת אותו מקיים יחסי מין, עם אישה שהיא במפורש אינה אשתו השלישית, שרה. עכשיו כשסיימנו להקיא קצת בפה, צריך לתת לביבי קרדיט על התנהלות טקטית מדויקת, שהוציאה את כל העוקץ מניסיון הסחיטה. אגב, חוץ מנתניהו, כל המעורבים בפרשה מכחישים כל קשר אליה: גם דוד לוי, שנחשד כסוחט וגם רות בר – האישה שהשמועות אומרות כי היא מככבת בקלטת הלוהטת. נתניהו בסופו של דבר ניצח בהתמודדות לראשות המפלגה והשאר היסטוריה, דגלים שחורים ועוגות ביסקוויטים.

זאב אלקין ומריה אלקין

הזוג הכיר כאשר מריה תפקדה כעוזרת הפרלמנטרית של ולדי. השניים התאהבו ופצחו ברומן, בעודם נשואים לאחרים כמובן. כנראה שלא מדובר באיזה סטוץ חולף, כי האלקינים  חוגגים כבר 12 שנות נישואין, רק שאנחנו לא בטוחים איך ההתחלה של הרומן הזה, מסתדרת עם הכיפה והמטפחת.

דוד בן גוריון ורג'ינה קלפהולץ

רגינה ודוד ניהלו רומן של 4 שנים, שכלל מכתבי אהבה וחרמנות מרטיטים ומפגשים מלאי תשוקה. בסופו של דבר, קלפהולץ עלתה לארץ ב 1935 ואף ביקרה את בן גוריון בביתו, עם אירוח של אשתו – פולה, שידעה על הרומן. אגב, הם מכרו את המכתבים בסכום של 20,000 דולר אחרי שרגינה גדלה בווינה כבת למשפחה אמידה, שהייתה מקורבת לעסקנים הציונים באותה תקופה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן