איפה אייל גולן? דניאל גרינברג חגגה עם ביתה הקטנה מיאל

אחרי שראינו בימים האחרונים את אייל גולן מפרסם סרטון שלו יחד עם מיאל ויאן. גם אשתו דניאל החליטה שהיא רוצה להצטרף לחגיגה.צפו בדניאל מרעיפה אהבה אל מיאל 

דניאל פרסמה תמונה מקסימה שלה עם הבת הבכורה שלה מיאל. כידוע לכם מיאל היא הבת המשותפת של אייל גולן ודניאל והיא רק בת חצי שנה. אבל עם הורים כל כך מפורסמים, אין סיכוי להישאר רחוק מאור הזרקורים, במיוחד בעידן הרשתות החברתיות. אחרי שנת קורונה שפגעה קשות בענף האירועים וההפקות, תינוקת אחת מתוקה בת עשרה חודשים ועוד ילד קטן שמתבשל לה בבטן, גרינברג גרינברג חגגה יום אהבה עם ביתה הקטנה מיאל.

אגב, ממש בימים אלו דניאל משקיעה את על מרצה בגידולה של מיאל ובלידה הקרבה ובאה אז איך זה שאחרי הסכסוך הם שומעים איתי לוי עם מיאל? מענין מאד. כזכור, זמן קצר אחרי שהכירה את אייל גולן, החלה יוצאת "האח הגדול" דניאל גרינברג לעבור את הכשרתה כמפיקת אירועים בבית הספר של אירית רחמים, מי שהפיקה את חתונתם של הזוג היום כבר חברה לשעבר של גרינברג.

זמן קצר אחרי סיום הלימודים, היא כבר הפיקה את ימי ההולדת של ילדיו של גולן והחלה את דרכה בתחום ואף לפני כשנה, גרינברג קיבלה כבר משרד מפואר ומושקע משלה. בסופו של דבר היא החליטה לקחת צעד אחורה ולהתמקד בגידול הילדה שלה. לא שכחנו את השיקול הכי חשוב וזאת בתה הקטנה מיאל שמאוד זקוקה לאימא שלה ויהיה קשה אם אימא שלה תבחר להעדר מחייה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן