אלמז מנגיסטו הפצצה מ"חדשות 12" צמודה לבחור חדש

מוטי לבטון צלם פנאי פלוס תיעד את אלמז מנגיסטו צמודה לבחור חדש- הוא שוחח בטלפון והיא זרקה מבטים למצלמה, חייכה והמשיכה הלאה

אלמז מנגיסטו סיירה אמש ברחוב רוטשילד בתל אביב בשעות הצהריים כשהיא לבושה בגופיה, חצאית וכפכפים. מה שמעניין הוא הבחור שאיתו הלכה כשהיא אוחזת בידו. השניים עברו ליד צלם פנאי פלוס ברחוב, הוא שוחח בטלפון והיא זרקה מבטים למצלמה, חייכה והמשיכה. האם מדובר בבן זוג חדש למגישה המפורסמת?

כל מי שהטלוויזיה שלו דלוקה בבקרים כבר יודע מי זו אלמז מנגיסטו, אבל בימים האחרונים הדיבור עליה התרחב גם לכלל הציבור – עד כדי כך שהחלטנו שצריך להכריז על המבזקנית החדשה של ערוץ 12 כתמיר סטיינמן הבת. סטיינמן זכה לתהילה והפך לבייבי הלאומי בדיוק לפני חודשיים בסבב לחימה בעזה וכעת נראה שמתגבשת התופעה הנשית המקבילה לו בעולם אנשי החדשות.

מנגיסטו בת 28, אבל היא הספיקה לעשות בחייה מה שהרבה מאיתנו לא נספיק בחיים שלמים. היא נולדה באתיופיה למשפחה בת שבעה ילדים ועלתה לישראל כשהיתה בת ארבע. בתחילה גרה המשפחה באתר קראוונים בחיפה ומאוחר יותר עברה למעלה אדומים. היא שרתה בגלי צה"ל ככתבת וכמפיקה, ולאחר מכן עבדה כתחקירנית ובהמשך ככתבת, מבזקנית ומנחה בערוץ 13.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן