דניאל גרינברג חושפת: "חוויתי דיכאון אחרי הלידה"

לפני מספר ימים לא רב חשפנו בפניכם כי דניאל גרינברג נמצאת בהריון שני ובקרוב בעזרת השם, היא תביא לעולם אח או אחות לדניאל הבת הבכורה שלה ושל אייל גולן. אך כעת היא חושפת בריאיון שערכה עם יעל בר זוהר גילוי מאוד מפתיע, מסתבר שלאחר לידתה של מיאל, דניאל סבלה מדיכאון אחרי לידה והייתה זקוקה מאוד לתמיכה וסיוע.

אחת התופעות שנחשבות לתופעות פחות מדוברות בתעשיית הבידור הישראלית, היא תופעת הדיכאון אחרי לידה. נשים רבות בתעשיית הבידור שרגילות לקבל באופן קבוע אהדה רבה מן המעריצים והמעריצות מתביישות לחשוף את העובדה שהן סובלות מדיכאון אחרי לידה. וכל זאת בגלל שהן מפחדות מתגובות לא נעימות שיגיעו בעקבות זאת, אך יש מישהי שהחליטה לעשות לזה סוף, הווידוי האישי של דניאל גרינברג.

בריאיון מרגש במיוחד שקיימה עם יעל בר זוהר בערוץ היוטיוב החדש שלה, סיפרה דניאל גרינברג אשתו של הזמר המצליח אייל גולן, כי לאחר הלידה של בתם הבכורה מיאל, היא נאלצה להתמודד עם תחושות דיכאון קשות אשר פגעו בתפקוד שלה כאימא. אין ספק שמדובר בנושא מאוד חשוב שנשים רבות נמנעות מלדבר עליו בגלל לחצים חברתיים ואולי גם לחצים משפחתיים.

לא שאנחנו רומזים שאייל גולן מייצר אווירה לחוצה סביב דניאל אלא שבאופן טבעי נישואין עם חשיפה כל כך גבוהה עשויים להשפיע על כל אחד. ושלא נדבר על כך שהיא נשואה לזמר כל כך מפורסם ומצליח. ואפשר לדמיין איך מציאות כזאת עשויה גם לייצר סיטואציות מורכבות. באותו ראיון חשפה דניאל את הרגעים הקשים שעברו עליה אחרי הלידה של מיאל: "הייתה לי חוויה פחות נעימה אחרי הלידה. חוויתי סוג של דיכאון אחרי לידה".

הרבה מאוד פעמים אנחנו שומעים על סלבריטאיות שמתמודדות עם דיכאון אחרי לידה אבל אנחנו לא מצליחים באמת להבין במה מדובר ובריאיון דניאל מרחיבה על כך: "זה מתבטא בזה שאין לך סבלנות ואת בוכה מחוסר כוח ואת מסתכלת עליה ואומרת, כאילו היא שלך לכל החיים, אין עכשיו להתקשר לאימא שלה בואי קחי אותה אני עייפה תתמודדי. את עייפה כאובה, תקומי בלילה לא משנה מה ואחד הדברים שלי היה קשה זה לבקש עזרה אז אני לא טובה מספיק? ופשוט הבנתי שכן שאני צריכה עזרה שאני צריכה תמיכה".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן