עדן בן זקן יוצאת בהצהרה לתקשורת

בשעות האחרונות הגיע לפורטל עומרי חיון מידע על תגובה תוקפנית שפורסמה מהעמוד של עדן בן זקן באינסטגרם כלפי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. רבים מהגולשים הופתעו לקרוא את התגובה השלילית שלה על ביבי: "יאללה לך" ונדהמו לגלות שהעמוד שלה נפרץ ככל הנראה על ידי גורם כלשהו מהצד שמתנגד לראש הממשלה. בעקבות זאת עדכנה הזמרת את העוקבים שלה: "בחצי השעה האחרונה פרצו לי לחשבון והגיבו לביבי נתניהו. זה לא אני והנושא עבר לטיפול משפטי".

כידוע לכם, אנחנו נמצאים בשיאה של מערכת בחירות פוליטית סוערת וממש בקרוב נקבל את תוצאות הבחירות ואולי אפילו נוכל להבין מה תהיה התוצאה של ההצבעות כבר היום הלילה ברגע שיתפרסמו התוצאות של המדגם, במידה ולא אז ניאלץ להמתין כמה שבועות לתוצאות האמת לאחר שיספרו כל המעטפות בקלפי. ידוענים שמנסים להשפיע על תוצאות הבחירות זה לא דבר חדש, אך מה שהתפרסם בעמוד האינסטגרם של עדן בן זקן הדהים את כולם.

בשעות האחרונות נראתה ברשת החברתית אינסטגרם תגובה מאוד מפתיעה של אחת הזמרות הכי מצליחות בארץ, עדן בן זקן. התגובה הופיעה בעמוד של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כתגובה לסרטון שהוא העביר בשידור חי לכל העוקבים שלו. בתגובה לסרטון שהוא העלה נראתה תגובה שנכתבה בשמה של עדן בן זקן נגד ראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו.

כמו שאתם בטח מתארים לעצמכם מתמודדים רבים מנצלים את השעות האחרונות כדי לפגוש כמה שיותר תומכים באיזורים שונים בארץ וזה בדיוק מה שביבי עשה בזמן שהוא צילם סרטון כדי לנסות ולעודד מצביעים נוספים לבחור בו. ובאותו הסרטון הופיעה התגובה המדהימה של עדן אשר גרמה להרבה אנשים לתדהמה ומאחר ועדן  נחשבת לתומכת ידועה של ביבי.

מי שעוקב אחריה מקרוב בוודאי זוכר שהיא הוזמנה בעבר כמה פעמים להשתתף באירועים לצידו של ראש הממשלה, זכור במיוחד איך היא הוזמנה לחגוג איתו ביחד את הניצחון שלו בבחירות הקודמות והיה להם אפילו שיתוף פעולה מוזיקלי ביחד לאחר ששניהם ביצעו ביחד את שירו הידוע של אריק איינשטיין "יש בי אהבה". וכעת בעקבות התגובה שלה באינסטגרם רבים הופתעו אך אז היא הסבירה שפרצו לה לחשבון ומי שפרץ לה החליט להגיב לסרטון של ביבי נתניהו, בעקבות זאת היא העביר את הנושא לטיפול משפטי.
\\

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן