הצעד הדרמטי והמטורף שעשתה שרית חדד בשביל שזהבה בן תזכה בגמר "האח הגדול" נחשף!

רגע לפני הגמר הערב – שרית חדד קוראת לעוקבים שלה להצביע לזהבה בן בגמר "האח הגדול" – אחת המתמודדות הבולטות בהקשר זה היא זהבה בן אשר זוכה לכמות פרגונים מאוד מכובדת ממגוון מוזיקאים, כמו למשל אייל גולן, הזמרת מאיה בוסקילה, הפרוייקט של רביבו וברכה אחת מאוד מפתיעה ממי שהייתה כביכול היריבה הגדולה שלה, שרית חדד.

הרבה מאוד מן הצופים של האח הגדול מאמינים כי זהבה בן עומדת לנצח את התוכנית ולזכות במקום הראשון, רק לאחרונה פרסמנו כאן אצלנו בפורטל את תוצאות הסקר שערכנו לקראת הגמר של התוכנית ובו התברר כי זהבה בן היא המועמדת המובילה לזכייה. ולא לחינם היא נבחרה, לאורך העונה הציגה זהבה בן את העדינות והרוך הכובשים שלה וזכתה בלבבות המעריצים וכעת היא זוכה לתמיכה של אחת הזמרות המצליחות בארץ, שרית חדד. גם הזמרת מאיה בוסקילה כתבה להצביע לזהבה והזמר אייל גולן פירסם הודעה למען הצבעה לזהבה

בקריירה שלהן שרית חדד וזהבה הן התחרו על אותה המשבצת בתעשיית המוזיקה הישראלית, שתי הזמרות פועלות באותו תחום מוזיקלי ומתחרות על ליבו של אותו הקהל כבר שנים רבות. בחלוף השנים שרית חדד הצליחה להשיג הצלחה מסחרית גדולה יותר מזהבה בן, אך למרות זאת ולמרות היריבות הגדולה בין השתיים, החליטה שרית כי לקראת הגמר של האח הגדול, היא תעמוד בצד של זהבה.

בפוסט מיוחד שהיא החליטה להקדיש לקולגה שלה, זהבה בן היא פרסמה תמונה משותפת ישנה שלהן וכתבה כך: "כמה מרגש היה לראות אותך על המסך בחודשים האחרונים". ובנינו מי לא התרגש לראות את זהבה מככבת העונה באח הגדול? הצניעות שלה וחוסר האמונה שלה ביכולת שלה להגיע לגמר ולנצח את התוכנית הקסימו המון צופים וגרמו להם להעדיף דווקא את זהבה.

הענווה שהיא הפגינה לאורך כל העונה הפכה אותה לאחת המתמודדות האהובות בבית, ניתן היה לראות זאת היטב במשימת בית המשפט שבה הגיעו כל הדיירים שהודחו אל בית האח הגדול בחזרה והתרגשו מאוד לשוחח עם זהבה והפגינו אהבה רבה כלפיה וגם שרית חדד קלטה את זה וכתבה בפוסט שלה: "מדינה שלמה התאהבה בלב הענק שלך כי איך אפשר שלא? אוהבת אותך ויודעת שאין ראויה ממך לניצחון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן