אייל גולן ודניאל גרינברג בהריון שני! אתם חייבים לראות את הקליפ המשפחתי שהם פרסמו

אייל גולן ואשתו הדוגמנית דניאל גרינברג – הכריזו על הריון שני וגולן שחרר לרשת את הקליפ המשפחתי המרגש ביחד עם אלבום שלם. בקליפ אפשר לראות את דניאל וכל הילדים של אייל גולן כולל ליאם הקטנה.

אתם אולי תתקשו להאמין לזה אבל מסתבר שאייל גולן, אחד הזמרים המצליחים בארץ, עומד עוד כמה חודשים לקבל תוספת חדשה למשפחה. לפורטל עומרי חיון נודע שדניאל גרינברג נמצאת בהריון בפעם השנייה בחייה וממש בקרוב אייל גולן יהפוך לאבא לילד נוסף. כמו שאתם יודעים כיום הוא כבר אבא לארבעה ילדים משלוש נשים שונות ובקרוב מאוד, בעזרת השם צפוי להגיח לעולם, ילד נוסף.

או אולי אפילו ילדה, אנחנו עדיין עוד לא יודעים מהו מין העובר, מה שאנחנו כן יודעים זה שאייל גולן בעוד כמה חודשים עומד להפוך לאבא בפעם החמישית בחייו. האם זה יהיה הילד האחרון של אייל גולן ואשתו דניאל? ובכן זה בהחלט נראה ככה, אבל עוד מוקדם להגיע לידי מסקנה שכזו, במיוחד כשאישה צעירה כמו דניאל גרינברג נמצאת בתמונה  ונראה שהיא ממש לא מבזבזת זמן. וההודעה על ההריון החדש מתרחשת במקביל לפרסום הקליפ המשפחתי שספרנו לכם לפני שבועיים כאן באתר שצילם אייל גולן עם הילדים – ליאם, אלין, יאן ומיאל. הקליפ המלא בסוף הכתבה.

כזכור רק לפני שנה, עמדו אייל גולן ודניאל גרינברג מתחת לחופה באירוע שנערך במלון שנמצא ליד הטיילת בתל אביב והחליפו טבעות נישואין וכעת הם כבר נערכים לקראת הלידה השנייה של דניאל. וכך בדיוק שבעה חודשים לאחר שהגיעה לעולם מיאל, בתם הבכורה של אייל גולן ודניאל גרינברג, המשפחה תתרחב ושוב אייל גולן ייאלץ להיות שם בשביל אשתו בכל מה שתצטרך.

מן הסתם בתור אבא ותיק, גם הוא כבר יודע שילד נוסף למשפחה שווה פחות שעות שינה, אבל נראה שהוא יהיה מאושר לעשות זאת ולסייע לאשתו ככל שיידרש. כזכור לכם לאייל יש ארבעה ילדים, שניים מאשתו הראשונה אילנית לוי: ליאם בן ה-17 ואלין בת ה-15 ועוד ילד מבת הזוג הקודמת שלו רוסלנה רודינה: יאן בן ה-6 ועוד בת מאשתו דניאל, שנקראת מיאל והיא בת שבעה חודשים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן