הלם! לא תאמינו איך הגיב אייל גולן לפירסומים שהאקסית רוסלנה רודינה מתחתנת

היא בת 32, אקסית ידועה של אחד הזמרים הכי מצליחים בישראל וכעת אנחנו חושפים שהיא קיבלה סוף סוף את הצעת הנישואין המיוחלת מבן הזוג שלה. תכינו את הצ'קים רוסלנה רודינה התארסה לבן זוגה איתי פז. וסוף סוף היא תזכה להרגיש מה זה ללבוש שמלה לבנה ולהפוך לכלה לערב אחד קסום שהיא תזכור לכל חייה. ואל תפספסו את התגובה המפתיעה של אייל גולן באינסטגרם לרוסלנה על החתונה! הלם!

אנחנו בהלם לא תאמינו מה ציפור קטנה לחשה לנו, לפורטל עומרי חיון נודע כי רוסלנה רודינה עומדת בקרוב לעמוד מתחת לחופה ביחד עם בן הזוג שלה איתי פז. מסתבר שבימים האחרונים רוסלנה זכתה להצעת נישואין מפתיעה מבן הזוג שלה בזמן שהחליטו לקחת פסק זמן מהעולם ולנסוע להתבודד ביחד ביעד חלומי. ככל הנראה איתי תכנן את ההצעה הזו זמן רב לפני.

וברגע שהם הגיעו לחופשה שלהם, הוא ידע בדיוק מה הוא התכוון לעשות והמתין לרגע הנכון לשלוף את הטבעת ולגרום למי שהייתה בת הזוג שלו בשלוש השנים האחרונות להסכים להצעה ולהפוך לאשתו. מעניין מה אייל גולן יגיד על זה? האם עכשיו השניים ייצאו לדאבל דייט יחד עם אייל גולן ואשתו דניאל? כרגע אנחנו לא רואים את זה קורה, אבל סביר להניח שהוא בהחלט יוזמן לחתונה. אבל בהמשך הכתבה נחשוף את התגובה הראשונה של אייל לחתונה של האקסית!

כזכור רוסלנה נפרדה מאייל גולן לפני כמעט ארבע שנים, לשניים נולד ילד בשם יאן גולן והם התקטטו בבית משפט אבל סידרו את היחסים. בזמנו היא הסבירה שאייל פשוט לא נלחם עלייה היא אמרה אז שהיו להם הרבה מכשולים בדרך שגרמו להם לא להסתדר אחד עם השני, ומאז היא פיתחה את הקריירה שלה בתעשיית הבידור הישראלית וזכתה לכמה רגעים של אושר ונחת ועכשיו היא יכולה סוף סוף לזכות גם לרגעים של אושר ונחת בחייה האישיים. אייל גולן הגיב לפוסט של רוסלנה על החתונה וכתב: "שמח בשבילך. מאחל לכם אושר ושמחה וזוגיות טובה". התגובה של גולן זכתה לאלפי לייקים

היא בישרה למעריצים על האירוסים שלה לבן הזוג איתי פז בעמוד האינסטגרם שלה. לפני כשנה חשפה רודינה כי היא לא האמינה עד שהיא פגשה את איתי שהיא באמת מסוגלת להתחתן עם מישהו בעולם הזה. אבל לאחר שהוא הגיע, הוא גרם לה לשנות את דעתה ב-180 מעלות והוא הצליח להתגבר על כל המחסומים הרגשיים שהיו לה ולגרום לה להתאהב ולהבין שהעתיד שלה יהיה אך ורק לצידו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן