הסינגל החדש והמעולה של גיא זוארץ

לפני כשלושה חודשים עם פתיחת השנה האזרחית החדשה גיא זוארץ החליט לשחרר לעולם את הסינגל החדש שלו. ורק עכשיו הוא הצליח למצוא את הזמן לבצע אותו בשידור חי ברדיו. אז הוא הגיע לאולפני רדיו 100 FM, לתוכנית V.I.P של מושיקו שטרן וחשף לאוזני המאזינים את הסינגל החדש שלו "היי".

לאחר שאת כל החודשים האחרונים הקדיש גיא זוארץ לבית האח הגדול, ניצל הזמר כמה שעות פנויות כדי לקפוץ לאולפן ולעשות כמו "זהבה בן" כלומר לשיר. אז לא הוא ממש לא שר את המוזיקה של זהבה שדרך אגב הובילה בסקר שערכנו לגבי המקום הראשון באח הגדול העונה, אבל זה לא אומר שהביצוע שלו לא נשמע מקצועי כי הוא בהחלט הצליח להוכיח את עצמו בעבר.

אבל לכו תדעו אולי אחרי שזהבה זכתה במיליון ש"ח היא תסכים להרים מופע משותף עם גיא זוארץ ותזכרו מי הציע את הרעיון הזה קודם. האמת היא שהשילוב בין השניים יכול להיות מעניין. אבל במקרה זה בהופעה שלו באולפן הוא בחר לבצע בפעם הראשונה בלייב את השיר החדש שהוציא שנקרא "היי". זה שיר ראשון שהוא שחרר מהפרוייקט שעליו הוא עובד בשנה האחרונה.

חייבים להודות שבהשמעה ראשונה של השיר, אם מקשיבים בזהירות לפתיחה שלו אפשר לדמיין ממש את שלומי שבת מזמר אל המיקרופון, המוזיקה והמילים מאוד מזכירות את סוג השירים ששלומי שבת ידוע בהם. אנחנו לא בטוחים אם שלומי שבת היווה השראה לגיא זוארץ בזמן העבודה על הפרוייקט שלו או בכלל, אבל קשה מאוד שלא להבחין בדמיון הרב בין השניים.

שבולט במיוחד בשיר הזה, בקצב שלו ובביצוע המוזיקלי שלו. עוד דבר מעניין שקורה בשיר הזה זאת שורה מאוד מסקרנת שגורמת לנו לשאול את עצמנו האם הכל בסדר בבית גיא? האם יעל בר זוהר עברה משבר בעקבות השנה האחרונה? אנחנו בעיקר שואלים זאת בגלל השורה הבאה שמופיעה בשיר: "היי, תגידי מה איתנו? אני רואה אותך הולכת לאיבוד, ספרי לי אני קצת פוחד".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן