לא תאמינו מה עשה הזמר בן אל תבורי לחברה החדשה והפצצה שלו

לפני זמן לא רב, בן אל החליט להראות לאימא שלו אביבה, את מי שגורמת ללב שלו לרקוד בחודשים האחרונים, בר פרץ, בת ה-27 מתל אביב. וכעת לאחר שהמפגש עבר בשלום, החליט בן אל לעשות צעד משמעותי נוסף ולפגוש את המשפחה של בר פרץ לערב מיוחד בבית שלו, פורטל עומרי חיון מעדכן אתכם בפרטים.

לפני כמה חודשים דיווחנו לכם על כך שבן אל תבורי פגש בחורה חדשה בשידוכם של חברים משותפים וכעת נראה כי השניים צועדים בבטחה למסלול הזוגיות הרצינית. לפורטל עומרי חיון נודע כי השניים עלו לאחרונה שלב במערכת היחסים הרומנטית שלהם, לאחר שהם פגשו את ההורים אחד של השני. אין ספק שמדובר ברגע משמעותי עבור הזוגיות שלהם.

ובמיוחד עבור בן אל שסבל מאוד בזוגיות הקודמת שלו עם אורטל עמר לאחר שהריב איתה הפך לסכסוך פומבי לאחר שכבש את הכותרות בתקשורת. ועד לרגע זה הוא סופג ריקושטים ונמצא במאבק משפטי איתה. אבל במקרה של בר פרץ בת הזוג החדשה שלו, נראה כי מדובר בקשר אחר מהסוג שבן אל חיפש כל כך הרבה זמן. אין ספק שהיא גורמת לו לאושר רב.

לאחרונה בן אל אפילו העלה סרטון לעמוד האינסטגרם שלו בו הוא הוא המחיש לצופים עד כמה היא אוהבת אותו וכמובן עד כמה הוא אוהב אותה. וברגע שבן אל עושה צעד שכזה, סביר להניח שהוא רואה בה פוטנציאל רב ולכן ככל הנראה הבשילה מערכת היחסים שלהם לכדי פגישה עם ההורים. כל זוג מתחיל יודע שעד שלא פוגשים את ההורים, קשה לדעת אם נמצאים במסלול לחתונה.

אבל אצל בן אל ובר פרץ זה קרה, ובסוף השבוע האחרון הוא הזמין את ההורים שלה להגיע לבית הפרטי שלו ושם הם ערכו סעודה משותפת וחגיגית. עכשיו רק נותר לוודא שאבא של בר פרץ אכן התרשם לטובה מבן אל, כידוע לכם אבות אוהבים מאוד לגונן על הבנות שלהן וכשמדובר באוצר כמו בר פרץ, אנחנו בטוחים שאבא שלה יעשה את כל מה שצריך כדי לוודא שהיא נמצאת במקום הנכון, ולפי הרושם שנוצר נראה שהם כרגע נמצאים בדרך הנכונה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן