אייל גולן בהלם: זהבה בן מכרה את כל הכרטיסים לקיסריה ב-13 שעות סולד אאוט

זה סיפור על זמרת שנמצאת כבר שנים רבות מעבר לשיא שלה, אבל לפתע היא חוזרת שוב לקדמת הבמה, זוכה להצלחה מחודשת ונוגעת בשיאים חדשים. זהבה בן עושה את זה בשנית ומצליחה להפוך לאחד השמות החמים בתעשיית המוזיקה. פורטל עומרי חיון חושף כי כל הכרטיסים להופעה של זהבה בן בקיסריה נמכרו בזמן שיא, תוך 12 שעות בלבד. בעקבות ההצלחה המסחררת, נקבעה לה הופעה נוספת כדי להעניק הזדמנות לכל אותם המעריצים שלא הצליחו לרכוש כרטיס.

אנחנו בהלם, לא חשבנו שזה יקרה כל כך מהר, אבל נראה שכל הכרטיסים להופעה של זהבה בן בקיסריה, אזלו. אנחנו בטוחים שזהבה בן תתרגש עד דמעות ברגע שהיא תשמע את הבשורה הזו. כידוע לכם כרגע היא נמצאת בבית האח הגדול ואין לה מושג על על שמתרחש מחוץ לבית האח בזמן שהיא מנסה להגיע לגמר של התוכנית, אבל כעת אנו חושפים שנגמרו המקומות מוקדם מהצפוי.

כן, אתם קוראים נכון, זהבה בן הצליחה למכור את כל הכרטיסים להופעה שלה שתיערך בקיץ באמפיתיאטרון בקיסריה, כידוע לכם האצטדיון בקיסריה נחשב לסמל של הצלחה בתעשיית הבידור הישראלית. וזה החלום של כל זמר או זמרת ישראלית להופיע שם אל מול קהל רב על הבמה הנוצצת כשברקע מופיע הים הקסום וממול ניתן לראות את הטריבונות העתיקות שנבנו בתקופה אחרת.

וזהבה שהרגישה שהקריירה שלה נמצאת בדעיכה, זוכה כעת להצלחה מחודשת בעקבות ההשתתפות שלה באח הגדול, כזכור לפני כחודש זהבה התרגשה עד מאוד לאחר שהאח הגדול דאג להשמיע לה את ההכרזה המרגשת של דידי הררי ברדיו על כך שהשיר החדש שלה "אולי בעולם אחר" נמצא כבר שבוע במקום הראשון על פי מדיה פורסט והיא שמחה מאוד.

ועכשיו כמה ימים לאחר שאייל גולן הפתיע אותה ונכנס לבית האח הגדול, והודיע לה שהיא עומדת להופיע ביחד איתו בקיסריה בקיץ, היא זוכה להישג חסר תקדים עבורה, ומצליחה למכור את כל הכרטיסים להופעה שלה ושל אייל גולן תוך 12 שעות. מדובר בהצלחה יוצאת מן הכלל, היחיד שהצליח לעשות דבר שכזה בתעשיית המוזיקה היה עומר אדם, אבל עכשיו גם זהבה בן מצטרפת לרשימה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן