לירון ויצמן נגד הפקת "האח הגדול" – "המשכורת שלי נמוכה ב-25 אחוז מגיא זוארץ בגלל שהוא גבר ואני אישה"

דרמה מאחורי הקלעים של הפקת "האח הגדול" – לירון ויצמן פותחת פה גדול! לא בכל יום, אנחנו יכולים להיחשף לעולמן של הכוכבות בתעשיית הבידור, מבחוץ הכל נראה לנו נוצץ אבל מבפנים מדובר בהר גבוה מאוד שעליו צריך לטפס ובדרך לנסות ולהימנע ככל האפשר מהמכשולים. לירון ויצמן, האישה שמגישה את התוכנית לצידו של גיא זוארץ החליטה לחשוף בפנינו קצת מהקשיים שהיא עוברת בתעשייה רק בגלל שהיא נולדה להיות אישה. 

השבוע ציינו את יום האישה הבינלאומי, כידוע לכם זה אמור להיות יום שמוקדש כולו להעצמת המין הנשי, ביום זה חוגגים את ההישגים של הנשים כלומר את כל אותן ההצלחות שנשים הצליחו להשיג במרוצת השנים בתחומים כמו פוליטיקה, תרבות, חברה כלכלה ועוד. אולם יש נשים שהיום הזה מרגיז אותן במיוחד, כי לטענתן היום הזה הוא זיוף אחד גדול, וזה בדיוק מה שטוענת מנחת האח הגדול, לירון ויצמן.

בפוסט שהיא החליטה לפרסם ברשתות החברתיות היא לא הסתירה את האכזבה שלה מהמשכורת שהיא מרוויחה ב"האח הגדול" וזעמה על זה שהגבר שלצידה מרוויח 25 אחוז יותר ממנה. וכך דווקא מי שזוכה להצלחה גדולה בתעשיית הבידור הישראלית, בשלל הכובעים שאותן היא חובשת: מנחה בטלוויזיה, מגישת רדיו וכוכבת באופן כללי, החליטה להודיע לעולם על כך שהיא איננה מרוצה ולחשוף בפני כולם את פערי השכר בתעשייה

בפוסט שפרסמה הסבירה ויצמן מדוע היא לא אוהבת לציין את יום האישה הבינלאומי וכך כתבה: "אני לא אוהבת את יום האישה. אני לא אוהבת את היום הזה כי הוא מהדהד לי כמה אנחנו לא באמת שוות. וכמה הדרך עוד ארוכה". ואז היא גם הסבירה מה גרם לה להגיד את זה, מסתבר שויצמן הייתה צריכה להתמודד עם המון מכשולים כדי להשיג את ההצלחה שלה ומעבר לכך היא גילתה גם שהיא מרוויחה פחות מהגבר שעבד בתפקיד דומה לשלה.

בעבר חשפנו בפורטל עומרי חיון כי לירון ויצמן צפויה להרוויח סכום של 750,000 ש"ח על הנחיית תכנית האח הגדול בכל עונה, בעוד גיא זוארץ צפוי לקבל תשלום שנע בין 950 אלף למיליון שקלים חדשים על כל עונה. ויצמן: "אני לא אוהבת את היום הזה, כי הוא מזכיר לי על כמה מכשולים עוד אצטרך לדלג כאילו בקלילות וכמה מלחמות עוד אצטרך להילחם. אני לא אוהבת את היום הזה, כי הוא זורק אותי לכל אותן הפעמים שגברים הסבירו לי כמה שאני טועה, כמה שהשוויון הוא כבר לגמרי כאן. אני לא אוהבת את היום הזה, כי הוא מחזיר אותי לפעם ההיא שעבדתי בדיוק כמו הגבר שלצידי, והרווחתי בדיוק 25 אחוז פחות. כשגיליתי את זה בדיעבד, שוב ניסו להסביר לי למה זה הגיוני".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן