אני בהלם! אתם לא תאמינו מי תבע משרית חדד 70 אלף שקל ולמה

הזמרת שרית חדד מסתבכת בגלל 67 אלף שקל! עיריית רעננה החליטה לבטל את הופעתה של שרית חדד בעיר לאחר שראש העיר זעם על היחס שהוא קיבל מהמפיקים של ההופעה ופרסם הודעה לתקשורת שתקפה את הזמרת!

הזמרת הכי מצליחה ומוכשרת בישראל מסתבכת בתביעה חדשה! כמה זמן חיכינו שישובו ההופעות, כולנו נורא רצינו לחזור לרקוד ביחד לצלילי מוזיקה חיה ואווירה טובה וכעת כשעולם התרבות נפתח מחדש ותעשיית הבידור הישראלית מחממת מנועים לקראת המראה מחודשת לאחר כמעט שנה ללא הופעות, נודע לנו על ביטול ההופעה של שרית חדד. וכל זה לאחר שהמפיקים של ההופעה שלה הסתכסכו עם עיריית רעננה.

הכל התחיל לאחר שהוזמנה על ידי עיריית רעננה הופעה של שרית חדד שצפויה הייתה להיערך בתחילת מרץ בפארק רעננה לעיני קהל מצומצם של 500 איש. כידוע בעקבות מגפת הקורונה, עדיין קיימות מגבלות על הכנסת קהל. בעקבות המגבלה על הקהל הבינה עיריית רעננה, כי רק מאות אנשים יזכו ליהנות מההופעה ולאחר שהבינו שהם לא יצליחו להגדיל את כמות הקהל, הם חשבו על רעיון אחר.

והחליטו שניתן יהיה להתגבר על כך אם הם יעבירו בשידור חי את ההופעה שלה בפייסבוק לכל התושבים. כידוע לכם ברעננה יש עשרות אלפי תושבים ולא הייתה כדאיות להשקיע כסף ציבורי עבור הופעה לכמות מוגבלת כל כך של אנשים. אז לאחר שהבינו זאת בעירייה הם החליטו לפנות למשרד יחסי הציבור של שרית חדד כדי לקבל אישור להעביר את ההופעה בשידור חי בפייסבוק.

ההופעה שהוזמנה משרית חדד הייתה אמורה לעלות לעירייה כמעט 67 אלף שקל ללא ההוצאות הנוספות של הציוד והאבטחה, בתמורה להסכמת ההפקה הסכימה העירייה להוסיף סכום סביר לתשלום על ההופעה כדי שהתשלום הכללי יהיה גדול יותר, אך הסוכנות של שריד חדד סירבה לכך והציעה לעירייה להזמין מהם שתי הופעות חיות או לחלופין הופעה בזום ל-1000 איש בלבד, כלומר המשמעות היא תשלום מלא על הופעה נוספת של הזמרת, לאחר ששמע זאת ראש עיריית רעננה הוא נדהם מהניסיון של המפיקים של ההופעה לנצל את המצב והחליט לבטל את ההופעה שלה לחלוטין.

וזאת תגובת ראש העיר: "ממניעים עקרוניים, מהותיים וערכיים, הודעתי למנהלה של שרית חדד על ביטול הופעתה הצפויה בפארק רעננה. במהלך כל השנה החולפת הוצאנו סכומים גדולים עבור אמנים בפלטפורמות השונות; גם לטובת הציבור וגם לעידוד וחיזוק התרבות במדינה. ודווקא לאור העובדה הזו, אני מאוכזב מהתנהלות מנהלי המופע שבוחרים לנצל את מגבלות התקופה במקום לפעול לטובה הדדית של הציבור והאמנים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן