פפראצי: שלומי יפרח – כוכב "השוטרים" והארוסה במדידות שמלת כלה

בחודשים האחרונים לא מפסיקים לדבר עליו, מי שייתקל בו ברחוב בוודאי יחשוב פעמיים אם לגשת אליו במיוחד לאחר שהוא הפך לראש של ארגון פשיעה, כלומר הוא משחק ראש של ארגון פשיעה, וקוראים לו שלומי יפרח וכעת אנחנו חושפים את זה שהוא עומד ממש בקרוב להתחתן עם אהובת ליבו טליה דנינו, מאפרת מקריית מלאכי בעלת עסק לאפיית עוגות.

אם אתם עדיין לא יודעים מי זה שלומי יפרח, אז גשו במהירות לטלוויזיה הקרובה אליכם ותצפו בסדרת הפשע המעולה "השוטרים". בזכות הסדרה הזו הפך לשלומי לאחד השמות החמים בתעשיית הבידור הישראלית. וכעת נודע לפורטל עומרי חיון כי השחקן המוכשר עומד לעשות צעד משמעותי מאוד עבורו והוא עומד להתחתן עם בתו זגו טליה דנינו מקרית מלאכי.

אין ספק שמדובר בעיתוי מעולה, הרי רק לפני כמה שבועות התבשרנו על הסרת ההגבלות שקבעה הממשלה בעקבות מגפת הקורונה, והכלכלה נפתחה מחדש וביחד איתה גם נפתחו אולמות האירועים שקיבלו אישור לפתוח את שעריהם לכל מי שהמתין תקופה ארוכה כל כך כדי להתחתן או לעשות אירוע אחר וכעת גם שלומי יפרח יוכל לערוך את האירוע הפרטי והמרגש שלו.

אנחנו בטוחים שהחתונה של הזוג הנרגש תהיה אירוע מאוד מיוחד, ויגיעו אליה שחקנים נוספים ומיטב השמות של תעשיית הבידור הישראלית. אבל עד שזה יתרחש בינתיים החלו החתן והכלה העתידיים בהכנות לקראת האירוע המרגש. ולמזלנו הצלחנו להשיג תמונות מההכנות שלהם ובהן ניתן לראות את ארוסתו של שלומי יפרח מודדת שמלת כלה מאוד מיוחדת.

מדובר בשמלה שעוצבה על ידי שלומי דדון, בעל חנות לשמלות כלה ברחוב דיזינגוף בתל אביב. אנחנו בטוחים שטליה תיראה פשוט מושלם בשמלה הזו בערב החשוב בחייה שצפוי להיערך עוד שלושה חודשים. וזאת רק אם לא יהיו שינויים, בכל זאת אנחנו עדיין נמצאים בתקופת הקורונה, אבל כרגע נראה שכולנו מתחילים לחזור לשגרה וכך גם בני הזוג שקבעו את החתונה לתחילת חודש יוני. צפו בתמונות מהמידדות שצילם הצלם אור גפן

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן