הלם הלם הלם! יובל שמלא מגלה את האמת על האקסית אלה לי

לפורטל עומרי חיון הגיע דיווח מסעיר במיוחד על הכוכב הבלתי מעורער של נינג'ה ישראל, מסתבר שלאחר שנחשף בתקשורת על היחסים הרומנטיים של יובל שמלא והזמרת המוכשרת אלה לי להב, שמלא גילה את האמת על מה שאלה לי באמת רוצה. לפי הדיווח מסתבר שאלה לי להב והדוגמן בר ברימר לא מפסיקים לקרוץ אחד לשני באינסטגרם.

לפני למעלה מחודש דיווחנו לכם על השמועה המסקרנת שהגיעה לאוזנינו לגבי יובל שמלא ואלה לי להב, כזכור אז נחשף צילום מסך הטלפון של אלה לי להב, בו ניתן היה לראות כי אלה לי ויובל שמלא ניהלו שיחה בוואטסאפ והיא אפילו לו העניקה לו כינוי מיוחד. בעקבות זאת החלו שמועות על כך שהם נמצאים במערכת יחסים רומנטית וכעת לאחר שהתגלה כי היא מפלרטטת עם בר ברימר, יובל שמלא מסר את תגובתו.

למי שלא יודע בזמן האחרון הזמרת אלה לי להב ובר ברימר לא מפסיקים לפלרטט אחד עם השני באינסטגרם, בר אוהב להגיב על התמונות שלה עם אימוג'י של עוגיות משום מה, כנראה שרק שניהם יודעים למה. ועכשיו לאחר שמי ששמו נקשר בזוגיות איתה, יובל שמלא, גילה על הפלרטוט שלהם, הוא החליט להגיב על כך: "לא כל כך יודע על הסיפור, במה מדובר אבל לא ממש לא, זה לא מפריע לי. אנחנו חברים טובים".

כלומר יובל החליט לשחק אותה גבר קשוח ולהגיד שזה לא מפריע לו בכלל לראות את מי שנחשבה לבת הזוג שלו עד לאחרונה מפלרטטת לעיני כל הגולשים באינסטגרם עם דוגמן מפורסם ומצליח. יכול להיות שיובל כבר מבין שהיא לא האחת בשבילו והם ככל הנראה לא יפתחו מערכת יחסים רומנטית ורצינית וזה חבל כי אין ספק שהזוגיות שלהם הייתה ממלאת את מדורי הרכילות.

כזכור לאחר שפורסם על כך שיובל שמלא ואלה לי להב נמצאים בתחילתה של מערכת יחסית רומנטית, תעשיית הבידור רעשה וגעשה. אפילו יובל שמלא בעצמו אמר שהטלפון שלו מתפוצץ מרוב הודעות שהוא מקבל בנושא. אבל הוא הכחיש את זה שיש ביניהם משהו רומנטי אלא טען רק שמדובר ביחסי חברות, "אנחנו חברים טובים", הוא עונה בכל פעם כשהוא נשאל על הנושא.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן