סוף לשמועות! יהודה לוי נדבק בקורונה אבל לא אושפז בבית חולים

אחרי הפרסום שיהודה לוי נדבק בקורונה החלו לרוץ שמועות קשות על מצבו הרפואי! מה אמת? ומה שקר? לאחר שתעשיית הבידור התחילה לחזור לשגרה, מסתבר כי יש מישהו מאוד בכיר בתעשייה שייאלץ להמתין בביתו. אחד השחקנים המובילים בארץ נדבק בנגיף הקורונה – למזלו של לוי זה התגלה חמישה ימים לאחר שהוא הצליח לסיים את הצילומים לסדרה בכיכובו "מאחורי ההר".

אחרי שדיווחנו לכם בימים האחרונים לראשונה על המאבק של עופר לוי במחלת הקורונה והבקשה של משפחתו להתפלל למענו, התברר כי כוכב נוסף בתעשיית הבידור הישראלית נדבק בוירוס הקורונה. לפורטל עומרי חיון נודע כי אחד הכוכבים הכי גדולים בארץ נדבק בקורונה ונאלץ לעצור את הצילומים שבהם הוא משתתף ואנחנו מתכוונים ליהודה לוי שגילה לאחרונה כי הוא נדבק בנגיף. ברשת החלו לרוץ שמועות שמספרות שהשחקן המוכשר אושפז בבית חולים בגלל הדרדרות במצבו אבל בררנו את הפרטים ומדובר בשקר

למזלו של יהודה הוא לא נמצא בקבוצת הגיל המסוכנת אבל יחד עם זאת בשבועות האחרונים התפרסמו מספר מקרים מזעזעים של צעירים בגילאי העשרים שנדבקו בנגיף הקורונה וחלו מאוד עד לכדי אשפוז וחיבור למכונות ההנשמה, ובמקרים הכי חמורים זה אפילו הסתיים במוות. אז כידוע יהודה כבר לא נמצא בגילאי העשרים אלא יותר לכיוון הארבעים.

והוא בהחלט צריך להישמר, למרות זאת כרגע נראה שמדובר רק בשלב ראשוני של המחלה והוא סובל מתסמינים קלים ביותר ונראה שהענייניים יסתדרו על הצד הטוב ביותר והוא יחלים ממש בקרוב. כולנו כמובן מצטרפים לאיחולי ההחלמה ומקווים לראות אותו חוזר לעצמו במהרה. כרגע בעקבות הידיעה על כך שהוא חיובי לקורונה, הוא נדרש לשהות בביתו בבידוד ואל תדאגו – אשתו הדוגמנית שלומית מלכה דואגת לו בבית

ובעקבות זאת הוא מושבת מפעילות שכוללת שהייה ליד אנשים אחרים והוא לא יכול לקחת חלק בהופעות פומביות או צילומים וזה בטח קצת מבאס. במיוחד לאחר שהוא ראה בשבועות האחרונים כיצד עולם התרבות מתחיל לחזור לעצמו, ופרוייקטים שהוקפאו חוזרים אל פס הייצור וכל אנשי התעשייה נכנסים לאטרף של עשייה, ודווקא עכשיו הוא נאלץ לקבל ברקס, אבל כמו שאומרים העיקר הבריאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן