18 פלוס! סרטון אינטימי של כוכב האח הגדול בחדר המיטות דלף לרשת! צפו ללא צנזורה!

ג'וזי או תום? של מי הסרט המיני שכולם מדברים עליו? כל מתמודד באח הגדול, יודע שבתוכנית הזאת יהיה לו קשה מאוד לשמור על הסודות שהוא מחזיק בכספת וזה נכון שבעתיים כשמדובר ברגעים מחדר המיטות. אבל לצערו של אחד המתמודדים זה בדיוק מה שקרה לאחר שסרטון אינטימי שלו הופץ בשעות האחרונות ברשתות החברתיות. בסרטון רואים ושומעים אותו ברגע אינטימי במיוחד שעשוי לגרום לו למבוכה רבה.

זה פשוט מטורף, לפורטל עומרי חיון נודע כי ברחבי הרשת מסתובב לו סרטון סקס של אחד מכוכבי העונה הנוכחית של האח הגדול. מדובר בקטע מאוד אינטימי שלו שצולם ככל הנראה ללא ידיעתו. הסרטון הזה מופץ ברחבי הרשת, ברשתות החברתיות ובקבוצות הוואטסאפ השונות. זאת לא פעם ראשונה שדבר כזה קורה, אבל זה בהחלט אירוע משמעותי בגלל העיתוי שבו הוא קורה.

הצופים המסורים של האח הגדול בוודאי יודעים שבעוד כמה שבועות ייערך הגמר של התוכנית ומתחת לפני השטח נערכת מלחמה של ממש בין המקורבים של המועמדים השונים. כל צד מנסה להשיג כמה שיותר נקודות זכות עבור המתמודד שלו כדי להשפיע על דעת הקהל, כולם מבינים שאנו נמצאים כרגע בישורת האחרונה, ומיליון השקלים שמוענקים לזוכה בתוכנית נמצאים במרחק נגיעה.

על כן, המקורבים של המשתתפים ככל הנראה מנסים לגרום למתמודדים האחרים בתוכנית להראות קצת פחות טוב בעיני הקהל שצופה בהם, ובכך לפגוע בכמות ההצבעות שהם מקבלים. ברגע שמונח על השולחן סכום זכייה גדול כל כך, התמריץ להשיג אותו בכל דרך אפשרית רק מתגבר ועכשיו לאחר שיהודה יצחקוב הודח, כולם מרגישים שיש להם סיכוי לעשות את זה.

כזכור יהודה, היה דמות מאוד דומיננטית בבית והיה שלב שחלק גדול מהדיירים האמין שהוא הולך לנצח את העונה הזאת ולזכות במיליון השקלים, אולם האירועים האחרונים טרפו את הקלפים וכעת נראה שיש מתמודדים שמאמינים שהסיכויים שלהם לעשות את זה השתפרו וככל הנראה הסרטון הזה הודלף כחלק מהרצון להחליש את אותו המועמד ולפגוע בסיכויים שלו. אז למי הסרטון שייך? לפורטל עומרי חיון נודע שלדייר הפופולרי – ג'וזי זירה

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן